۰۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۷۸۱۵۸
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

اقدام اتحادیه اروپا سند حقانیت راه حزب الله است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان قرار دادن حزب الله لبنان در فهرست گروه های تروریستی، سندی بر حقانیت راه حزب الله دانست و گفت: اتحادیه اروپا بدانند با این اقدامات نمی تواند حزب الله لبنان را از پای درآورد و با وجود دسیسه های دشمنان، حزب الله همچون گذشته خاری در چشم دشمنان باقی خواهد ماند.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه خرم آباد گفت: نگاه امام علی(ع)  به امور حکومتی نگاهی الهی در راستای اجرای عدالت و احکام اسلامی در امور دنیایی است.

وی افزود: شایسته سالاری، حق محوری، قانون گرایی، مردم داری، امانت و صداقت از دیگر نکات مورد نظر امام علی(ع) در امور حکومتی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به همزمان شدن ایام ضربت خوردن امام علی(ع) با آغاز دولت یازدهم، اظهار داشت: دولتمردان الگوهای حکومتی امام علی(ع) را مد نظر قرار دهند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه باید تلاش شود الگوهای رفتاری امام علی(ع) در جامعه نهادینه شود، ابراز داشت: اشاعه سیره امام علی(ع) در میان عموم مردم جامعه را در برابر دسیسه های دشمنان ایمن می کند.

رییس شورای عالی حوزه های علمیه لرستان با بیان اینکه امام علی(ع) در اتصال به ارزش های الهی کم نظیر است، خاطرنشان کرد: عظمت آن بزرگوار اندازه ای است که خداوند متعال در مدح آن امام همام آیاتی نازل کرد.

 قرار دادن حزب الله لبنان در فهرست گروه های تروریستی، سندی بر حقانیت راه حزب الله است

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا در قراردادن حزب الله لبنان در فهرست گروه های تروریستی، گفت: این اقدام وقیحانه اتحادیه اروپا خود سندی محکم بر حقانیت راه حزب الله لبنان است.

وی با بیان اینکه راه حزب الله راه خداست و دفاع حزب الله دفاع از اسلام است، افزود: این اقدام اتحادیه اروپا زیر فشار آمریکا و تنها در جهت حفظ رژیم اشتغالگر قدس صورت گرفته است.

این استاد برجسته حوزه و دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند این اقدام نه تنها از عظمت حزب الله لبنان و سید حسن نصرالله نمی کاهد بلکه بر محبوبیت آن در بین آزادی خواهان جهان می افزاید.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان لرستان ادامه داد: اتحادیه اروپا بدانند با این اقدامات نمی تواند حزب الله لبنان را از پای درآورد و با وجود دسیسه های دشمنان، حزب الله همچون گذشته خاری در چشم دشمنان باقی خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با محکوم کردن این اقدام وقیحانه اتحادیه اروپا گفت: از این اتحادیه می خواهیم دست از این برخوردهای یک جانبه و مغرضانه بردارد و بداند عواقب این تصمیم بیش از پیش متوجه خود اتحادیه اروپا خواهد بود.

شب های قدر فرصت پیمان بستن مسلمانان با قرآن و عترت است

خطیب جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن شب های پرفضیلت قدر، اظهار داشت: مسلمانان از فرصت شب های قدر برای  پیمان بستن با قرآن و عترت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم شب قدر برتر از هزار ماه بیان شده است، افزود: باید تلاش شود از فرصت شب قدر برای عبادت، ذکر، نماز، صدقه، اطعام ایتام و مناجات با خدا بهره گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ادامه داد: ماه مبارک رمضان و شب های قدر بهترین فرصت برای استجابت دعا و رسیدن به قرب الهی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان لرستان در ادامه با دعوت همگان به تقوای الهی گفت: تقوا سبب رها شدن از غم و اندوه، پریشانی، افزایش روزی انسان، رفع مشکلات و پاک شدن انسان از گناه می شود.

صفوف مؤمنان در نماز جمعه دسیسه های دشمنان را خنثی می کند

امام جمعه خرم آباد با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور گفت: نماز جمعه اوج خشوع و بندگی مسلمانان است.

وی با بیان این که صفوف به هم پیوسته مسلمانان در نماز جمعه دسیسه های دشمنان را خنثی می کند،گفت: نماز جمعه نماد بارز وحدت، اتحاد، تدبیر و سیاست مسلمانان است.

امام جمعه خرم آباد نماز جمعه های استان لرستان به ویژه نماز جمعه خرم آباد را از برترین نماز جمعه های کشور خواند و گفت: حضور مردم مؤمن و ولایت مدار استان لرستان در نماز دشمن شکن جمعه گویای این حقیقت است./9451/پ201/غ

ارسال نظرات