۰۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۷۸۱۷۰
امام جمعه رشت:

اسرائیل و آمریکا تروریست واقعی در جهان هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رشت با بیان این که اسرائیل و آمریکا ترورییست واقعی در جهان هستند، خاطرنشان کرد: باید این کشورها محکوم شوند و در لیست کشورهای حامی تروریست قرار گیرند.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با محکوم کردن تروریست خواندن حزب الله لبنان از سوی اتحادیه اروپا، گفت: این اقدام اتحادیه اروپا شرم آور است.

 

وی با اشاره به اقدامات متعدد تروریستی رژیم صهیونیستی به ویژه در ترور دانشمندان هسته ای کشورمان، افزود: علیرغم جنایت های آشکار این رژیم جنایتکار و جعلی مدعیان دفاع از حقوق انسان ها آنها را محکوم نکرده اند.

 

امام جمعه رشت با بیان این که اسرائیل و آمریکا تروریست واقعی در جهان هستند، خاطرنشان کرد: باید این کشورها محکوم شوند و در لیست کشورهای حامی تروریست قرار گیرند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که رژیم صهیونیستی زمین های مردم فلسطین را به زور غصب کرده است، خاطرنشان کرد: این رژیم جعلی با حمایت های آمریکا در منطقه و مناطق مختلف جهان مشغول جنایت است.

 

وی با بیان این که در آینده ای نزدیک شاهد خواهیم بود که ملت های دنیا آمریکا و رژیم صهیونیستی را بسزای اعمال ننگین آنها خواهند رساند، بیان داشت: امروز این کشورها در دنیا و در میان ملت های جهان رسوا هستند.

 

امام جمعه رشت همچنین به در پیش بودن روز قدس اشاره کرد و با بیان این که این روز ارزشمند یادگار مهمی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: امت اسلامی در این روز ارزشمند علیه جنایت های رژیم صهیونیستی به خیابان ها خواهند آمد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پنجم مرداد، سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در تهران اشاره کرد و با بیان این که نماز جمعه نماد وحدت و همدلی ملت ایران است، تصریح کرد: دشمنان از این وحدت و همدلی به شدت هراسان هستند و از همان روزهای ابتدایی تلاش کردند تا این پایگاه عبادی سیاسی را خدشه دار کنند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که برکت حضور مردم در نماز جمعه از آثار امام راحل است، تصریح کرد: نماز جمعه به عنوان یکی از رویش های انقلاب نقش مؤثری در خنثی کردن توطئه های دشمنان داشته است.

 

امام جمعه رشت همچنین به سالگرد رحلت آیت‌الله مشکینی اشاره کرد و گفت: این عالم برجسته از جمله مجتهدان صاحب رساله بود.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که آیت الله مشکینی همواره در برابر رهبر معظم انقلاب اسلامی تواضع ویژه داشتند، ادامه داد: ولایی بودن ازجمله ویژگی ها و شاخصه های اصلی این شخصیت برجسته انقلاب بود.

 

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن شب قدر، این شب ها را یکی از با فضیلت ترین شب های سال برشمرد و گفت: باید از این فرصت ها جهت تزکیه درون خود بهره گیریم.

 

وی با بیان این که شب های قدر شب های تقدیر، تحکیم و امضای سرنوشت ما انسان ها است، بیان داشت: شب قدر از هزار ماه بالاتر است و قرآن در شب قدر نازل شد./950/پ

202/ب

ارسال نظرات