۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۷۸۲۸۶

صدور200 کارت هوشمند برای طلاب لرستانی

خبرگزاری رسا - مسؤول امور اداری طلاب حوزه های علمیه لرستان از صدور 200 کارت هوشمند برای طلاب حوزه های علمیه استان لرستان خبر داد.
کارت هوشمند طلاب حوزه علميه

حجت الاسلام سید مراد هادیان، مسؤول امور اداری طلاب حوزه های علمیه لرستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از صدور 200 کارت هوشمند برای طلاب لرستانی خبر داد و گفت: یک هزار و 500 طلبه در لرستان وجود دارد که در آینده برای سایر طلاب کارت هوشمند صادر می شود.

مسؤول امور اداری طلاب حوزه های علمیه لرستان با بیان این که کارت هوشمند نمادی از هویت طلبه است، ابراز داشت: این کارت خدماتی از جمله امکان واریز شهریه مراجع معظم تقلید، اتصال به شبکه شتاب بانکی و خدمت رسانی به طلاب شاهد و ایثارگر در استان ارائه می دهد.

وی با تأکید بر اینکه کارت هوشمند، کارت هویتی طلبه است افزود: چنانچه طلبه ای این کارت را نداشته باشد از شرکت در کلاس های آموزشی، همایش ها و کنفرانس هایی که از سوی حوزه علمیه برگزار می شود محروم می مانند.

حجت الاسلام هادیان در پایان به برخی دیگر از مزایای این کارت هوشمند اشاره و خاطرنشان کرد: احراز وضعیت وظیفه طلاب، هویت طلبه از نظر نظام وظیفه، صدور گواهی نامه و گذر نامه از طریق کارت هوشمند طلبه انجام می شود./9451/ت303/ب

ارسال نظرات