۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۷۸۳۱۴

برگزاری 100 گفتمان دینی ویژه ماه رمضان در آذربایجان غربی

خبر گزاری رسا ـ دبیر اجرایی گفتمان های دینی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری یکصد گفتمان دینی ویژه ماه مبارک رمضان در سطح مساجد خبر داد.
گفتمان ديني

جواد اکبر پور، دبیر اجرایی گفتمان های دینی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: امسال اجرای 500 گفتمان دینی در سطح استان برنامه ریزی شده است که از این تعداد یکصد گفتمان در سه ماهه نخست سالجاری برگزار شد.

 

وی اعتبار اختصاص یافته به 500 گفتمان دینی مصوب امسال را 250 میلیون ریال اعلام کرد و اظهارداشت: همچنین در حاشیه برگزاری نشست های گفتمان دینی در سالجاری دو نشست آموزشی و چهارنشست فصلی هم اندیشی اساتید گفتمان دینی در استان نیز برگزار می شود.

 

اکبرپور، تولید ملی، جنگ نرم، آسیب های اجتماعی، زن و خانواده، عفاف و حجاب، آسیب شناسی فرهنگ دینی، جوانان، فروع دین و گفتمان های مناسبتی را از اهم موضوعات گفتمان های دینی برشمرد.

 

وی از اجرای گفتمان های دینی مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان در سطح مساجد استان خبر داد و گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان 100 گفتمان دینی با موضعات مربوط به حوزه احکام ماه مبارک رمضان، نماز و پاسخ به سوالات شرعی برگزار می شود.

 

اکبرپور خاطرنشان کرد: گفتمان های دانش آموزی و دانشجویی از اوایل مهر ماه آغاز می شود.


این مسؤول به برنامه های اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: برنامه های اوقات فراغت برای کودکان و نوجوانان است که از اول ماه رمضان شروع و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد
.

 

دبیر اجرایی گفتمان های دینی استان از وجود 130 پایگاه اوقافت فراغت در استان خبر داد و افزود: برای برنامه های اوقات فراغت در کنار بهره گیری از روحانیون استانی و بومی، 60 مربی از قم اعزام شده است.

 

گفتنی است، سال گذشته 432 گفتمان دینی در سطح استان آذربایجان غربی با موضوعات متنوع و در سطح دانش آموزی، دانشگاهی، طلاب و مساجد اجرا شده است./936/ت303/ب

ارسال نظرات