۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۱۷۸۳۷۰

اردوغان به جنگ تایمز رفت

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر ترکیه از روزنامه تایمز به خاطر انتشار اظهاراتی در انتقاد از نحوه عملکرد دولت ترکیه در تعامل با تظاهرکنندگان معترض شکایت می‌کند.
اردوغان

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه در جریان یک کنفرانس خبری اعلام کرد، ما از طریق شیوه های قانونی درباره برخورد با روزنامه تایمز وارد عمل خواهیم شد.
نخست وزیر ترکیه در این خصوص گفت: روزنامه تایمز انگلیس در مقابل دریافت پول صفحات خود را به فروش می گذارد و این نشان از شکست این روزنامه است.
گفتنی است روزنامه تایمز با انتشار مطلبی با امضای سه تن از چهره های برجسته بین المللی دولت اردوغان را به ادامه حکومت دیکتاتوری و کشتار پنج نفر از معترضان ترک متهم کرده بود. در ادامه این مطلب آمده است: اردوغان اصول آزادی مطبوعاتی را با زندانی کردن ده ها خبرنگار در 10 سال گذشته زیر پا گذاشته است.
اردوغان نیز در پاسخ امضاء کنندگان این مقاله اعلام کرده بود، کسانی که این اظهارات را امضاء کردند در حقیقت با قلم هایشان تجارت کردند و از دموکراسی حمایت نمی‌کنند. وی همچنین تهدید کرد که از روزنامه تایمز به خاطر انتشار اظهاراتی در انتقاد از نحوه عملکرد دولت ترکیه در تعامل با تظاهرکنندگان معترض شکایت می‌کند./1415/9161/خ

ارسال نظرات