۰۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۷۸۴۰۷
نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد؛

ضرورت اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان شب قدر را شب نزول قرآن صامت و صعود قرآن ناطق خواند و خواستار همکاری همه نهادهای اجرایی برای برگزاری باشکوه آیین این شب ها شد.
امام جمعه خرم آباد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان پیش از ظهر امروز، در جمع فعالان قرآنی گفت: همکاری دستگاه های اجرایی استان برای برگزاری مطلوب مراسم احیای شبهای قدر ضروری است.

وی با بیان اینکه شب قدر شب نزول قرآن صامت و صعود قرآن ناطق است، افزود: قرآن دارای چهار وجود است که وجود کتبی، لفظی، ذهنی و حقیقی این چهار وجود هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه وجود کتبی قرآن 30 جز آن است، اظهار داشت: وجود لفظی قرآن نیز آیاتی است که بر زبان جاری می شود.

وی ادامه داد: وجود ذهنی قرآن حفظ قرآن است و وجود عینی و حقیقی قرآن در قلب انسان کامل جای گرفته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه گفت: طرح تفسیر قرآن گامی مناسب در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به دسیسه های دشمنان در قالب هجمه های فرهنگی، اشاعه فرهنگ قرآنی را محکم ترین راه مقابله با دسیسه های دشمنان خواند و عنوان کرد: در این راستا باید تلاش شود مردم جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان به وجود عینی و حقیقی کلام وحی پی ببرند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به در پیش روبودن روز قدس اظهار داشت: هماهنگی ضروری جهت برگزاری مراسم باشکوه روز قدس نیز باید در رأس برنامه های مسؤولان اجرایی استان قرار گیرد./9451/پ203/ب

ارسال نظرات