۰۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۷۸۴۷۳
نماینده مردم بیرجند در مجلس:

حرکت در خط ولایت مهمترین پیام روز جهانی قدس است

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی، گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، دارای پیام های متعددی است که مهمترین آن حرکت در خط ولایت و تحقق وحدت بین مسلمانان است.
محمدباقر عبادي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف شنبه شب در مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان که در مسجد باقرالعلوم(ع) بیرجند برگزار شد، با اشاره به کتاب جاذبه و دافعه حضرت علی(ع) نوشته شهید مطهری افزود: این شبها جزء آن ایامی است که در کنار عبادت، می بایست به مطالعه و تفکر در خصوص شخصیت مولی علی علیه السلام پرداخت.
وی گفت: دوستی و نفرت ابزار تکامل بشر است و در سایه همین دو عنصر، عشق به زندگی شکل می گیرد.
حجت الاسلام عبادی حب و بغض را شکل دهنده شخصیت انسان دانست و گفت: هم جاذبه و هم دافعه علی(ع) در بر دارنده رموز و حکمت های بسیار بوده است.
وی ابراز داشت: جامعه اسلامی باید دارای حب و بغض باشد که همان تقوای الهی است و مشکل جامعه تنها ندانستن نیست بلکه نبود تقوا اصلی ترین مشکل جامعه اسلامی است.
نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در ادامه اظهار داشت: تقوا با پیروی از ولایت امکان پذیر است و امروز مردم قدر ولایت را بدانند که اگر ولایت نبود معلوم نبود چه به سر ملت می آمد.
حجت الاسلام عبادی در ادامه سخنان خود به وضعیت محمد مرسی رییس جمهور مصر اشاره کرد و گفت: وی نخستین سفیری را که پذیرفت، سفیر رژیم صهیونیستی بود و این در حالی بود که همین رژیم کمر به سرنگونی او بست.
وی به فرا رسیدن روز جهانی قدس اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، دارای پیام های متعددی است که مهمترین آن حرکت در خط ولایت و تحقق وحدت بین مسلمانان است./9316/پ202/پ
ارسال نظرات