۰۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۱۷۸۴۸۳
با حضور امام جمعه بیرجند؛

محفل انس با قرآن مر کز آموزش امام رضا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ با حضور امام جمعه بیرجند و مسؤولان استانی، محفل انس با قرآن کریم در مرکز آموزش امام رضا(ع) بیرجند برگزار شد.
قرآن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، محفل انس با قرآن با حضور نماینده ولی فقیه و جمعی از مسؤولان استانی روز گذشته در مرکز آموزش امام رضا(ع) بیرجند برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش، امیر آذریان فرمانده مرکز آموزش امام رضا(ع) در این مراسم طی سخنانی، گفت: محافل قرآنی  یکی از برکات  نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و باید از این محافل و کلاس های قرآنی به بهترین شکل استفاده کنیم.
 
وی افزود: مرکز  آموزش امام رضا(ع) همگام باسایر مراکز ارتش همه روزه یک ساعت صبح و یک ساعت بعد از ظهر  مراسم قرآنی برگزار می کند تا از بین سربازان تازه وارد افرادی که حافظ و قاری برتر هستند شناسایی و به سایر یگان ها  اعزام و در مسابقات بین المللی شرکت داده شوند.
 
آذریان با بیان این که یک ماه پیش مسابقات قرآنی شرق کشور در بیرجند برگزار شد، ابراز کرد: نفرات اول قرائت و دوم مفاهیم در این مسابقات از این مرکز بودند.
 
وی استفاده بر ضرورت استفاده از فرصت های ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: در ماه رمضان کلاس های اخلاق و حدیث از سوی روحانیون اعزامی از قم در این مرکز دایر است./9316/پ203/پ
ارسال نظرات