۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۷۸۵۴۳

مساجد تبریز میزبان احیاگران شب بیست‌ویکم ماه رمضان هستند

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه های معنوی شب های قدر در مساجد محوری تبریز با حضور مردم مؤمن، متدین و خداجوی آذربایجان برگزار می شود.
احياي شب قدر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت نخستین امام شیعیان حضرت علی(ع) ویژه برنامه های معنوی شب های قدر در مساجد محوری تبریز با حضور مردم مؤمن، متدین و خداجوی آذربایجان برگزار می شود.


بنابر این گزارش، مصلی اعظم امام خمینی(ره) امشب همزمان با شب بیست‌ویکم ماه رمضان مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام بلاغی و مرثیه‌سرایی مداحان برجسته استان خواهد داشت، سخنران شب بیست و سوم رمضان نیز آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خواهد بود. شروع برنامه های مصلای تبریز از ساعت 22 شب تا 3 بامداد خواهد بود.


همچنین هیأت انصار الحسین (ع) طبق روال سال‌های گذشته متولی برنامه شب های قدر در مسجد جامع تبریز است که سخنران این مراسم حجت الاسلام موسوی گلپایگانی بوده و حاج مهدی خادم آذریان مناجات خوانی و مداحی خواهد داشت، شروع برنامه مسجد جامع از ساعت 22:30 است.


مسجد دانشگاه تبریز نیز برنامه شب های قدری باشکوه با حضور دانشجویان مؤمن خواهد داشت، سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه از جمله حجج اسلام نظری، خدیوی و اصغریان و مناجات خوانی حجت الاسلام علیانسب موجب استقبال دانشجویان از این محفل معنوی شده است، شروع برنامه مسجد دانشگاه تبریز از ساعت 22:45 الی 3 بامداد روز بعد است.


مسجد آیت الله انگجی نیز با ویژه برنامه شب قدر با سخنرانی حجت الاسلام انصاری و مداحی صمد قلیزاده، با قرائت کامل دعای جوشن کبیر پذیرای مردم مؤمن تبریز است زمان شروع برنامه از 23:30 الی 3:30 است، مشابه این مراسم در مسجد آیت الله شهیدی نیز برگزار می شود.


حسینیه گلزار شهدای وادی رحمت نیز این روزها و شب‌ها میزبان خیل دوستدارانی است که به عشق همرزمان خود در مراسم احیای شب‌های قدر با حضور هیأت شهدای گمنام تبریز در حسینیه اعظم گلزار شهدای وادی رحمت شرکت می کنند، این مراسم از ساعت 22:30 آغاز و تا ساعت2:30 ادامه دارد.


مسجد حاج احمد بالاتر از چهار راه شهید بهشتی نیز برنامه شب‌های قدر با سخنرانی و مناجات خوانی حجت‌الاسلام دادی‌زاد، مسجد امام خمینی شهرک یاغچیان با سخنرانی حجت الاسلام یونس زحمت دوست، مسجد حاج قیمعلی کوچه باغ با حضور هیأت اصحاب الحیدر تبریز از دیگر برنامه های شب های قدر در تبریز است.


بنابر این گزارش، مسجد امام زمان(عج) کجوار با سخنرانی حجت الاسلام اسحقی و مداحی امجدی، مسجد حضرت علی اکبر و حضرت موسی بن جعفر ارم، مسجد سفید خیابان بهار با مداحی تقی جابری و سخنرانی واعظ توانا حجت الاسلام عبدالحمید بنابی و مسجد امام زمان عج عباسی کوی شهدا با مداحی مجتبی بزرگی و سخنرانی حجت الاسلام امجدی از دیگر برنامه هاست./935/پ202/ب

ارسال نظرات