۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۷۸۵۷۷
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

امید به پایان توطئه‌های دشمنان ساده‌انگاری است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی با تأکید بر بصیرت و آگاهی ملت و مسؤولان در برابر تحریم های ظالمانه دشمنان نظام گفت: امید به پایان توطئه‌های دشمنان ساده‌انگاری است.
شکست تحريم ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع سربازان وظیفه و پاسداران لشکر عاشورا با بیان این‌که امید به پایان توطئه‌های دشمنان ساده‌انگاری است، اظهار داشت: انتخابات 24 خرداد مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی بود که چشم دیدن حضور در صحنه ملت را نداشتند.


وی با بیان این‌که حماسه سیاسی 24 خرداد با حماسه اقتصادی دولت یازدهم تکمیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است؛ اگر دولت منتخب بتواند رضایت و اعتماد بیش از پیش مردم نسبت به نظام اسلامی را جلب کند، حضور در صحنه ملت در دیگر مقاطع تاریخ انقلاب نیز پرشور و شعورتر خواهد بود.


حجت الاسلام ولایی با تشریح برخی از توطئه‌های غرب در دوران قبل از انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: قبل از انتخابات دشمن به دنبال شرطی کردن انتخابات بود، به این معنی که اگر ایران از مواضع خود کوتاه بیاید، ما هم تحریم ها را کاهش می دهیم و یا حذف می کنیم.


وی هدف آمریکا از این تهدید را تاثیرگذاری بر انتخابات دانست و گفت: از همان اول هم مشخص بود که این وعده ها کاملا بی اساس است و هدف از طرح این مسئله تاثیرگذاری بر انتخابات و نتیجه انتخابات است. تا کسی روی کار بیاید که روحیه مقاومت و ایستادگی نداشته باشد و سر سازش و تسلیم در برابر غرب فرود آورد.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا به عدم اعتماد رهبری، مسؤولان و مردم ایران به وعده های آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: ملت ایران از ابتدا به این وعده ها دل خوش نبودند و با شناختی که از آمریکا میان مسؤولان و ملت ایران وجود دارد، همه می دانستند که این وعده ها بی اساس و توخالی است.


حجت الاسلام ولایی تنها راه مقابله با فشارهای اقتصادی دشمن را ایستادگی و صبر عنوان کرد و افزود: راه مقابله با توطئه دشمن افزایش آگاهی ملت نسبت به اهداف دشمن، ایستادگی و صبر در برابر تحریم هاست، باید دانست که تحریم ها تیغ دو لبه است اگر برای ما ضرر و زیان دارد، به یقین در میان مدت چند برابر برای خود آمریکا خسارت بار خواهد بود.


وی افزایش تحریم ها بعد از انتخابات را مصداق وعده‌های کذب و توطئه‌های بی پایان آمریکا دانست و گفت: این اقدامات خصمانه نشان داد که باز دست چدنی آمریکا زیر دستکش مخملی اش پنهان بود، حقیقت امر آن است که امید به پایان توطئه‌های دشمنان ساده‌انگاری است.


حجت الاسلام ولایی افزود: هدف آمریکا این بود که با تسلیم و کوتاه آمدن ایران در برابر فشارهای اقتصادی، به ملت های منطقه نشان دهد که هیچ کس نمی تواند تا پایان راه در برابر امریکا و غرب بایستد و ایران هم که سرآمد مقابله با آمریکا بود، بالاخره کوتاه آمد و سر سازش فرود آورد و این سرخوردگی بزرگی برای ملت های تازه بیدار شده منطقه بود.


وی در بررسی علت تحریم ها، یادآور شد: همانطور که رهبری فرمودند؛ مسأله هسته ای تنها بهانه ای بیش نیست. مگر اول انقلاب اسلامی ایران، هسته ای بودیم که تحریم‌مان کردند، آمریکا با مبانی انقلاب ما مشکل دارد، امروز بهانه مساله هسته ای است و فردا اگر ما از حق هسته ای خود کوتاه بیاییم بهانه و دستاویز دیگری برای فشارها و مقاصد شومشان پیدا خواهند کرد
./935/د101/ب

ارسال نظرات