۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۷۸۵۸۰
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

پایبندی به وعده های انتخاباتی مهم ترین خواسته مردم از رییس جمهور منتخب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان پایبندی به وعده های انتخاباتی را مهم ترین خواسته مردم از رییس جمهور منتخب دانست و گفت: مردم توقع دارند دولت یازدهم بدون حاشیه پردازی و با پایبندی به آرمان های انقلاب، تبعیت از ولایت و شعار هایی داده شده به پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی بپردازند.
حجت الاسلام دکتر علي عارفي مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه علوم پزشکي

حجت الاسلام عارفی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار داشت: ملت ایران با وجود شرایط کنونی کشور و جهان به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و حماسه ایجاد کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به علت های انتخاب دکتر روحانی از سوی مردم ابراز داشت: رییس جمهور منتخب با شعار اعتدال در میان مردم حضور یافت و به سبب این که مردم از حاشیه سازی دولت های گذشته که در برخی موارد جناح گرایی دولت بود، خسته شده و آقای روحانی را انتخاب کردند.

وی عنوان کرد: مردم توقع دارند دولت یازدهم بدون حاشیه پردازی و با پایبندی به آرمان های انقلاب، تبعیت از ولایت و شعار هایی داده شده به پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی بپردازند.

حجت الاسلام عارفی با اشاره به وعده های انتخاباتی آقای روحانی اظهار داشت: وی در صورتی که به شعار و وعده هایی داده شده عمل کند و به قانون و اخلاقیات پایبند باشد می تواند در دوره آینده نیز اعتماد مردم را جلب کنند؛ در غیر این صورت مردم اقبال چندانی نشان نخواهند داد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی که در جهان شاهد آن هستیم، تصریح کرد: برخی از مشکلاتی که در اقتصاد کشور ما به وجود آمده مربوط به مشکلات جهانی و برخی دیگر ناشی از سوء مدیریت ها است، اما با این وجود در دولت گذشته شاهد پیشرفت های اقتصادی فراوانی بودیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که مردم از دولت آینده می خواهند افزون بر حل مشکلات اقتصادی قیمت ها را به ثبات نسبی برساند، تأکید کرد: یکی از دلایل اقبال مردم به سوی آقای روحانی، شعار ایشان مبنی بر رفع مشکلات اقتصادی است.

وی افزود: تورم تا 2٪ در دنیا مسأله معقولی است اما بیش از این مقدار نامعقول است.

این استاد حوزه ابراز داشت: مردم امیدوارند که مشکلات اقتصادی و تورم حل شود و دست کم قدرت خرید مردم با قدرت خرید مردم کشورهای منطقه مطابقت داشته باشد.

وی در پایان گفت: مردم انتظار خدمات عملی و چشمگیری از دولت آینده دارند و وعده ها دیگر برای مردم تأثیرگذار نیست؛ زیرا سخنان رهبر معظم انقلاب مردم را روشن نگر کرده است که دیگر به حاشیه پردازی ها امیدی نداشته باشند./9704/ت302/غ

ارسال نظرات