۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۷۸۶۱۳
با عرضه 5 هزار عنوان کتاب و نرم افزار؛

نمایشگاه قرآن و عترت در دزفول برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در این شهرستان خبر داد.
هفتمين نمايشگاه قرآن و عترت اهواز

 به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، غلامعلی تاج، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در شهرستان دزفول، اظهار داشت: در نمایشگاه قرآن و عترت دزفول بیش از 5 هزار عنوان کتاب، نرم افزار و محصولات فرهنگی برای عموم مردم قرآن دوست این شهرستان عرضه می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با تأکید بر رونق و گسترش فعالیت های فرهنگی و قرآنی در شهرستان دزفول، ابراز داشت: ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و تجلی فعالیت های قرآنی است که در این ماه بزرگ تلاش شده است نمایشگاهی قرآنی و با کیفیت در اختیار مردم شهرستان دزفول قرار دهیم.

تاج با اشاره به هماهنگی ها و تمهیدات لازم جهت برگزاری نمایشگاهی باشکوه در شهرستان دزفول، بیان داشت: تلاش شده است که نمایشگاهی با کیفیت و پرمحتوا در اختیار مردم دزفول قرار گیرد که خوشبختانه در این زمینه همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است و امیدواریم شاهد حضور گسترده مردم در این نمایشگاه باشیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با اشاره به عرضه 8 هزار عنوان کتاب و نرم افزار، تصریح کرد: در این نمایشگاه کتب بسیاری با موضوعات قرآنی، دینی، تاریخی، مذهبی، عرفانی و ادعیه عرضه می شود که در کنار کتاب های دینی نرم افزارهای قرآنی، دینی، مذهبی، تواشیح و سروده های قرآنی عرضه می شود.

این مقام مسؤول با بیان این که تخفیف ویژه یکی از امتیازات نمایشگاه قرآن و عترت دزفول است، خاطرنشان کرد: در راستای ترویج و نشر فرهنگ و آموزه های قرآنی تلاش شده است تا این نمایشگاه با تخفیف ویژه میزبان مردم ولایت مدار دزفول باشد که هدف از این تخفیف آسان کردن خرید کتب و نرم افزارهای قرآنی برای مردم است.

تاج با اشاره به غرفه های مستقر در نمایشگاه قرآن و عترت دزفول، تأکید کرد: غرفه های قرآنی، دینی، مذهبی، البسه ها و پوشش های اسلامی، حجاب و عفاف، نرم افزار، کودک و دیگر غرفه های قرآنی در این نمایشگاه حضور دارند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول به محتوا و کیفیت محصولات ارائه شده در این نمایشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: محصولات قرآنی و فرهنگی نمایشگاه قرآن و عترت دزفول با محوریت کودکان و قرآن، نرم افزارهای قرآنی، کتب نفیس قرآنی و ادعیه، تفسیرهای قرآنی و قرآن های چاپ جدید برای عموم مردم عرضه می شود./9461/د101/غ

ارسال نظرات