۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۱۷۸۶۳۰
حجت الاسلام ضیائی:

شهادت امام علی ناشی از تفکر نژادپرستی یهود بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ضیائی در برنامه زنده بهار مهربانی، با اشاره به شهادت امام علی(ع) آن را ناشی از تفکر اموی دانست که از نژادپرستی یهود سرچشمه گرفته است.
شهادت امام علی ناشی از تفکر نژادپرستی یهود بود حجت الاسلام ضيائي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام ضیائی، استاد حوزه خراسان و محقق طب اسلامی و سنتی در برنامه بهار مهربانی از شبکه پایتخت معنوی ایران که سحر امروز بصورت زنده پخش شد پیرامون امام علی(ع) به صحبت پرداخت.

حجت الاسلام ضیائی ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت مولای متقیان امیر مؤمنان علی (ع) بیان داشت: شهادت امیر به دست اشقی الاشقیا ابن مجلم مرادی که تراشه بنی امیه و آنها هم تراشه و دست آموز یهود بودند یهود نژاد پرست که به اصطلاح امروزی ها صهیونیزم بین الملل نامیده شده است.

وی افزود: امیرمؤمنان مَظهر و مُظهر صفات ثبوتیه خداوند است در فرمایشات خود حضرت هم آمده است که فرموده، انا علم الله جلوه علم الهی و آینه تمام نمای علم الهی ایشان است.

استاد حوزه خراسان در رابطه به  فرمایشی دییگر از ایشان که فرموده من به علم آسمان ها واقف تر از زمین هستم بیان داشت: این افعل وصفی است که بکار برده اند نه تفضیل یعنی تمام دانشمندان الی یوم القیامه محتاج به علم معصوم هستند بنابر این مرکز دریافت الهامات ربانی هستند مصون از خطا و اشتباه اند و بشر درهر رده ای از زندگی و علم خود محتاج خُزان علم یعنی ائمه معصومین است.

وی افزود: تمام مسلمانان که در رمضان بیش از همیشه قرآن تلاوت می کنند درنظر داشته باشند قران ناطق عالی است و در وایات هم آمده است. این قرآنی که می خوانیم قرآن صامت و علی ناطق است.

حجت الاسلام ضیائی گفت: درس هایی که از قرآن صامت می توانیم بگیرم زیاد است آما یکی از آنها برائت از دشمن خدا است که مقدم بر تولی است و درس دیگر این که موحد بالفعل باشیم عبدالله واقعی باشیم و باقی بمانیم یعنی این که در توحید اعتقادی، افعالی و صفاتی موحد باشیم.

وی افزود: باید نفی اله های متعدد کنیم احیاگر سنت رسول باشیم و فرمایش ایشان را شیعه و سنی به یکدیگر گوش زد کنند. «لا اله الله» نفی اله های متعدد و معبود های پوشالی، خیالی، اوهامی و دیکته ای مثل نفس اماره، حدیث نفس، کبروغرور، خودنمایی، و مثل فرضیات مختلف ازغرب و شرق، مقدم داشتن فرضیه برعلم و یقین، این ها همه از اشتباهات مشهوری است که ما دست به گریبان آن هستیم و باید ترک کنیم .

این خطیب توانا بیان داشت: امیر مؤمنان علی(ع) عبدالله واقعی است در این راه گام برداشته و تابع محض خدا بوده و مقدم بر رسوال الله عمل نکرده است. درس مهم برای شیعه و سنی این است که همچون علی باشند در شناخت دشمن و مقابله با دشمن و بدانید که دشمن درجه یک مسلمانان از شیعه تا سنی یهود نژاد پرست است. یعنی صهیونیزم بین الملل که مدیریت شرارت در جهان دارد.

وی افزود: ائمه معصومان و رسول الله نسبت به این فرقه بی تفاوت نبودند خدا هم در قرآن بی تفاوت نیست. کلام الله در سوره حمد و در جای دیگر فرموده است «غیر المغضوب علیهم»  حال به روایات که مراجعه می کنیم این غیر المغضوب را یهود معرفی می کنند همین گروه نژاد پرستی که قتل انبیاء به دستان آنها اتفاق افتاده و گره دیگر که معرفی شده اند ناصبی ها هستند کسانی که نه تنها دشمن ائمه هستند دشمن شیعیان ائمه هم هستند. با این که صلح طلب ترین فرقه آرام، شیعه اثنی عشری است چون در مسیر و مدار نیت خیر و خیر رسانی حرکت می کنند که صراط مستقیم است.

حجت الاسلام ضیائی در پایان بخش اول صحبت خود در جمع بندی بیان داشت: غیر از درسی که از قرآن ناطق بیان شد درسی از قرآن صامت درسوره حمد بگیریم که ما افزون بر این که از مغضوب علیهم نباشیم نسبت به مغضوب علیهم بی تفاوت هم نباشیم.

وی در بخش دوم صحبت خود بیان شرایط روزه شرعی که نیاز به قصد غربت همراه با امساک و قصد غربت از اذان صبح تا مغرب دارد پرداخت و بیان داشت: افطار و سحر مستحب است اما انسان باید بر اساس نیازبدن، کار و تلاش روزانه، سن و سال و یا دیگر قضایا از افطار و سحری استفاده کند.

استاد طب اسلامی در ادامه دو کتاب را پیرامون روزه به بینندگان معرفی کرد و بیان داشت: کتاب اهمیت روزه از نظر علم روز و اسلام ازدکتر احمد صبور اردوآبادی استاد سم شناسی دانشگاه آذرآبادگان تبریز و کتاب، روزه روشی نوین برای درمان بیماری ها از دانشمند روسی آلکسی سوفورین با ترجمه آقای محمد جعفرامامی با مقدمه آیت الله مکارم شیرازی جهت مطالعه پیرامون روزه و این که سبب درمان امراض و دردها می شود بسیار مناسب و مفید است.

وی در پایان به دو بیماری پروتئین مفصلی و سینوزیت التهابی اشاره کرد که بدون نیاز به جراحی با روزه شرعی و رعایت لوازم آن این دو بیماری از بین خواهد رفت و سبب پاکسازی بدن از میکروبها و بیمارها و نیز باعث طراوت و شادابی می شود./933/پ202/پ

ارسال نظرات