۰۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۵۷
کد خبر: ۱۷۸۶۵۸
رییس بنیاد بین المللی غدیر خوزستان خبرداد؛

حمایت از پایان نامه های دانشجویی با موضوع غدیر و ولایت

خبرگزاری رسا ـ رییس بنیاد بین المللی غدیر خوزستان با بیان این که دشمنان به این نتیجه رسیده اند که سد راه ظلم و ستم آن ها فرهنگ شیعی است، گفت: در این راستا از پایان نامه های دانشجویی با موضوع «غدیر و ولایت» حمایت می شود.
سيد موسي بلاديان، مسؤول ستاد اقامه نماز خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سیدموسی بلادیان، رییس بنیاد بین المللی غدیر خوزستان، شامگاه دوشنبه هفتم مردادماه، در نشست هم اندیشی دهه ولایت و امامت خوزستان با اشاره به درپیش بودن دهه ولایت اظهار داشت: دشمنان با القای شبهات بسیار تلاش می کنند تا اسلام را ناکارآمد نشان دهند؛ از این رو باید به تناسب روز به پاسخ گویی به شبهات دشمنان پرداخت.

وی با اشاره به برنامه های صورت گرفته در دهه ولایت و امامت از سوی ادارات و سازمان های گوناگون در سال های گذشته خاطر نشان کرد: بازسازی واقعه غدیر از سوی سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان، اعزام مبلغ با هدف تبیین واقعه غدیر و پاسخ به شبهات از سوی سازمان تبلیغات از اقدامات اثر گذار در سال های گذشته با هدف تبیین مسأله غدیر بود.

بلادیان با بیان این که باید برای شبهات موجود در جامعه برنامه ریزی کرد، اظهار داشت: سبک زندگی غدیری در جامعه سبب سعادت دنیوی و اخروی می شود.

حمایت از پایان نامه ها با موضوع غدیر و ولایت

رییس بنیاد بین المللی غدیر خوزستان با اشاره به اهمیت حمایت از فعالیت هایی که در زمینه غدیر صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: حمایت از پایان نامه های دانشجویی پیرامون مسأله غدیر و ولایت بسیار مهم و حائز اهمیت است.

این مقام مسؤول با اشاره به تأثیر گذاری فرهنگ غدیر در جامعه اظهار داشت: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که سد راه ظلم و ستم آن ها فرهنگ شیعی است.

بلادیان با بیان این که فرهنگ شیعه برگرفته از واقعه غدیر است، تصریح کرد: کشور ایران شهدای بسیاری را در مسیر ولایت تقدیم اسلام کرده است.

رییس بنیاد بین المللی غدیر خوزستان با اشاره به این محدود نکردن غدیر به روزی خاص اظهار داشت: عزت و سربلندی امروز شیعیان جهان به سبب فرهنگ ناب غدیر است.

این فعال عرصه فرهنگی با بیان این که عملکرد بنیاد غدیر استان خوزستان نسبت به دیگر استان ها قوی تر است، اظهار داشت: کتاب «بیعت غدیر چرا شکسته شد» نوشته آیت الله حیدری با استقبال خوبی در استان مواجه در سال گذشته مواجه شد./9464/پ202/غ

ارسال نظرات