۰۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۰
کد خبر: ۱۷۸۶۵۹

برگزاری حلقه های آموزشی نکات نهج البلاغه در مساجد خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری حلقه های آموزشی نکات نهج البلاغه در مساجد خوزستان و توزیع دو هزار جلد نهج البلاغه در میان این حلقه ها خبر داد.
حجت الاسلام بلک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد حسین بلک، مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان، شامگاه دوشنبه در نشست هم اندیشی دهه ولایت و امامت خوزستان با اشاره به اهمیت کیفیت در برنامه های اداره تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: سال گذشته در دهه ولایت و امامت بیش از دو هزار نفر به تبیین مسأله غدیر و پاسخ به شبهات پیرامون این مسأله پرداختند.

حجت الاسلام بلک اعزام مبلغ را از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات خوزستان در دهه ولایت سال جاری دانست و گفت: در این زمینه در نظر داریم تا در دهه ولایت از مبلغان و فضلای حوزه علمیه در اعزام به مناطق گوناگون استان استفاده کنیم.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اهمیت پاسخ به شبهات جوانان تأکید کرد: در جهت آگاه سازی مردم استان به ویژه قشر جوان کتاب و جزوه هایی پیرامون مسأله غدیر چاپ و در استان توزیع خواهد شد.

وی به چاپ دو هزار نسخه کتاب نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: نهج البلاغه های چاپ شده در حلقه های آموزشی نکات نهج البلاغه که در مساجد برگزار خواهد شد، توزیع می شوند.

حجت الاسلام بلک با بیان این که سال گذشته بیش از 1500 منبر علوی از سوی مبلغان به مردم خوزستان ارائه شد، اظهار داشت: محفل انس با قرآن و برگزاری برنامه های فرهنگی با هدف ایجاد شور و نشاط علوی در استان از برنامه های اداره تبلیغات اسلامی خوزستان در سال گذشته بود که امسال نیز تکرار خواهد شد.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان به برگزاری مسابقه حفظ آیات الولایه اشاره کرد و گفت: این مسابقه با هدف افزایش آگاهی مردم نسبت به آیات پیرامون ولایت برگزار می شود و به برندگان آن کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز اگر در دنیا جمهوری اسلامی ایران دارای منزلت و جایگاه خاصی است به برکت غدیر و وجود نعمت ولایت است./9464/پ202/ب

ارسال نظرات