۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۷۸۷۹۵
حجت الاسلام تقی‌زاده:

بهره‌مندی از ظرفیت‌ وحدت‌بخش روز قدس ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: توجه و بهره‌مندی امت اسلامی از ظرفیت‌های وحدت‌بخش روز جهانی قدس برای آزادی فلسطین اشغالی ضرورتی لازم و فوری است.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که راهپیمایی روز قدس در تبریز از مسیرهای یازده‌گانه به سمت مصلای اعظم امام خمینی(ره) خواهد بود، اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس در تبریز از ساعت 10:30 صبح جمعه مصادف با 24 رمضان آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام ذوالنوری، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه همراه خواهد بود.


وی از عموم مردم شهیدپرور و روزه دار استان برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد و گفت: روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل و فرصتی برای اعلام انزجار جامعه جهانی به ویژه مسلمانان از جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.


حجت الاسلام تقی‌زاده با تأکید بر این‌که فریاد امت اسلامی در روز جهانی قدس اعلام اشغالگری صهیونیسم و حامیان ددمنش غربی‌اش است، تصریح کرد: آنچه مسلم است؛ قدس متعلق به مسلمانان است و همانطور که امام راحل تأکید داشتند؛ باید به آغوش مسلمین بازگردد، تحقق این مسأله پاک شدن غده سرطانی از پیکره جامعه بشری است.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با بیان این‌که توجه و بهره‌مندی امت اسلامی از ظرفیت‌های وحدت‌بخش روز جهانی قدس برای آزادی فلسطین اشغالی ضرورتی لازم و فوری است، گفت: با گذشت بیش از شش دهه از اشغالگری رژیم صهیونیستی، غرب هنوز سخن از مذاکرات صلح و سازش به میان می آورد.


وی افزود: روز قدس فرصتی است تا با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل»، علاوه بر تحکیم وحدت و یکپارچگی امت اسلامی، نفرت خود را از ظلم و ستم روا شده بر ملت فلسطین اعلام کرده و اذهان تمام آزاداندیشان و حق‌طلبان عالم را به مسأله فلسطین متوجه کنیم.


حجت الاسلام تقی‌زاده حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را دومین حماسه سیاسی در سالجاری عنوان کرد و گفت: استکبار با همدستی مزدوران وابسته در منطقه، با توطئه های پیچیده و مخرب از قبیل تحریم های اقتصادی تمام عیار، آتش افروزی در کشورهای محور مقاومت و ایجاد تفرقه به دنبال نابودی قدس شریف است.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: امروز دشمن با توطئه ای چون قرار دادن نام حزب الله لبنان در لیست گروه های تروریستی، به جنگ اسلام و مسلمین آمده تا به زعم خود شکست های پی در پی قبلی از دست فرزندان مقاومت را جبران کند و رژیم صهیونیستی را از مهلکه نابودی، نجات دهد./935/ت302/ب

ارسال نظرات