۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۷۸۸۰۱
به مناسبت روز جهانی قدس؛

ویژه‌برنامه شمارش معکوس از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه‌برنامه زنده «شمارش معکوس» همزمان با روز جهانی قدس از رادیو معارف پخش می‌شود.
ويژه‌برنامه شمارش معكوس به مناسبت روز قدس از راديو معارف
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، به مناسبت آخرین جمعه ماه رمضان، روز همبستگی با ملت فلسطین و روز جهانی قدس، ویژه‌برنامه زنده «شمارش معکوس» از صدای فضیلت و فطرت پخش می‌شود.
در این برنامه با حضور کارشناسان وصاحب‌نظران حوزه خاورمیانه و بیداری اسلامی، موضوعاتی نظیر تاکید بر شعار «بیداری اسلامی، وحدت و مقاومت تنها راه آزادی»، بررسی انحراف جنبش بیداری اسلامی به سوی اهداف ساختگی یا درگیری‌های فرقه‌ای، مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف، حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با طرح‌های استکباری برای انحراف از مسأله اصلی تبیین و بحث می‌شود.
همچنین با تاکید بر آزادی کامل فلسطین از رود اردن تا دریای مدیترانه، در برنامه ها و گزارش‌های خبری به مسأله فلسطین، هویت اسلامی و عربی قدس، تداوم مقاومت و اوضاع مردم فلسطین، در ایام منتهی به روز جهانی قدس پرداخته می‌شود.
در قسمت‌های دیگر برنامه نیز ضمن انعکاس لحظه به لحظه حضور باشکوه ملت بزرگ ایران و دیگر کشورهای جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس، بیانیه‌ها و فراخوان‌های کشورهای مختلف جهان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، از روز 17 رمضان و همزمان با سالروز جنگ تاریخی بدر تا کنون بازخوانی می‌شود.
ویژه‌برنامه زنده «شمارش معکوس» کاری از گروه فقه و سیره به سردبیری و تهیه‌کنندگی و نویسندگی ابوالفضل سلیمانی، دستیاری تهیه حمید علیخانی، گویندگی مصطفی اسماعیلی و گزارشگری محمد جواد امامیان و سید محمد مهدی رکنی جمعه 11 مرداد 92 از ساعت 8:30 صبح از شبکه رادیویی معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته و روزه‌دار می‌شود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «شمارش معکوس» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./9191/د102/ن
ارسال نظرات