۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۷۸۸۰۹

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در اردبیل اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با صدور اطلاعیه ای مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس را اعلام کرد.
راهپيمايي روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با صدور اطلاعیه ای از عموم مردم ولایتمدار استان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

 

در این اطلاعیه آمده است: روز جهانی قدس در حقیقت نماد و نشانه‌ای از یکپارچگی امت اسلامی و خروش بیداری آنهاست تا شیاطین روزگار بار دیگر با دلهره از عظمت امت اسلامی در ترس و واهمه به سر ببرند.
 

روز قدس در حقیقت مرگ تدریجی رژیم صهیونیستی است که در این روز امت اسلامی فریاد مظلومیت مردم فلسطین را سر داده و خواستار اضمحلال رژیم غاصب صهیونیسم خواهند شد.
 

در ادامه این اطلاعیه، بیان شده است: مردم ولایتمدار استان اردبیل همراه با سایر مردم ایران اسلامی از ساعت 10 صبح روز جمعه جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهند داشت.
 

در این اطلاعیه مسیر راهپیمایی در شهرستان اردبیل برای برادران از ایستگاه سرعین و برای خواهران از میدان شریعتی به سمت میدان مصلی اردبیل و در سایر شهرستان های استان از میدان اصلی شهر به سمت مصلی و محل برگزاری نماز جمعه اعلام شده است.
 

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، آمده است: برای تبیین ابعاد روز جهانی قدس و اهمیت و جایگاه آن از حجت الاسلام شیخ محمد حسن اختری، دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت و سفیر سابق ایران در سوریه به عنوان سخنران کشوری این راهپیمایی دعوت شده است.
 

در پایان این اطلاعیه، از مردم همیشه در صحنه استان خواسته شده تا جهت نشان دادن صلابت قطعی و غرور امت اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبیکی دوباره به فرامین امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز جهانی قدس و آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان حضوری باشکوه و گسترده داشته باشند. /937/د101/ب

ارسال نظرات