۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۷۸۸۷۵
اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در بیانیه ای؛

روز قدس، روز وحدت آفرین جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، این روز را توفیقی الهی عنوان کرده و آن را سرچشمه یک حرکت عظیم و وحدت آفرین برای جهان اسلام معرفی کرد و همه اقشار مردم برای حضور در اهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
روز قدس، روز وحدت آفرین جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری رسا در زنجان، اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و نامگذاری این روز از سوی امام خمینی(ره) به روز جهانی قدس را، توفیقی الهی و حرکتی پر برکت خواند و آن را سرچشمه یک حرکت عظیم و وحدت آفرین در جهان اسلام عنوان کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: روز قدس یعنی حرکتی که اکنون در نقاط مختلف جهان به عنوان همایشی برای اقتدار و عدالت طلبی و ظلم ستیزی جهان اسلام بدل گشته است. بی شک حضور یکایک مسلمانان روزه‌دار در راهپیمایی روز جهانی قدس در اقصی نقاط جهان در آخرین جمعه ماه صیام و رحمت الهی، تأکیدی دوباره بر انسجام و وحدت ملت‌های مسلمان و خط بطلانی بر خواب‌های پریشان استکبار و دشمنان غاصب فلسطین مظلوم خواهد بود. روز قدس در سال 92 با توجه به حرکت‌هایی که در جهان رخ داده، فرصت مغتنمی برای آزادی‌خواهان سرتاسر جهان است تا با تشکیل جبهه‌ای متحد و مستحکم در برابر دشمنان اسلام، مهیای حکومت جهانی اسلام گردند و مؤید این بشارت، انقلاب‌های بیداری اسلامی و خیزش‌های ضد سرمایه‌داری در غرب و تشکیل جبهه‌ی پرقدرت مقاومت اسلامی و ضدصهیونیستی حزب الله لبنان و حماس در فلسطین است.

در پایان این بیانیه سازمان تبلیغات اسلامی با دعوت از همه اقشار مردم برای حضور در راهپیمائی روز جهانی قدس؛ آورده است: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات میهمانان ماه رحمت و ضیافت الهی و گرامیداشت روز جهانی قدس از عموم مردم فهیم و همیشه در صحنه و روزه‌دار به ویژه خانواده بزرگ روحانیون، ائمه جماعات، هیئات مذهبی، جامعه مداحان، مراکز و موسسات قرآنی و مردمی، کانون های فرهنگی و دینی استان دعوت می‌کند تا ضمن حضور با صلابت در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان های انقلاب و امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت نموده و تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب نمایند./949/د101/غ

ارسال نظرات