۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۲۱
کد خبر: ۱۷۹۰۹۱
مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی:

روز قدس روز تعیین مرز دوستان و دشمنان واقعی فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی روز قدس را روز تعیین مرز دوستان و دشمنان واقعی فلسطین دانست و اظهار داشت: مسلمانان جهان به اندیشه های غاصبانه صهیونیسم جهانی واقف هستند و اسرائیل غاصب را دشمن جهان اسلام می دانند.
روز قدس

حجت الاسلام محمدباقر خراسانی، مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، بی تفاوتی در مقابل ندای مظلومیت ملت فلسطین را برخلاف آموزه های دینی و اعتقادی مسلمانان برشمرد و گفت: فلسطین سال ها است که نقطه تقابل اسلام با اقلیت افراطی صهیونیسم و حکام رژیم غاصب اسرائیل بوده و مسلمانان حقیقی جز به آزادی سرزمین های اشغالی و قبله اول خود به چیزدیگری رضایت نخواهند داد.

 

وی تأکید کرد: ملت ها و دولت های اسلامی بدانند اسرائیل رژیمی متوحش است و فقط به سرزمین فلسطین بسنده نمی‌کند. اندیشه کذایی اسرائیل بزرگ که از نیل تا فرات را در بر می‌گیرد، در ذهن و عمل صهیونیست ها به شدت رواج دارد. دلیل این مدعا نیز دست اندازی اسرائیل به سایر کشورهای همسایه فلسطین همچون لبنان، سوریه،‌ اردن و مصر است.


کارشناس ارشد امور سیاسی اضافه کرد:اگر اسرائیل نقطه تقابل و جبهه مقاومتی در پیش روی خود نبیند و ملت های مسلمان را منفعل بیابد، به یقین هیچ کشور اسلامی، حتی کشور ما آرامش نخواهد داشت، پس باید این رژیم غاصب را به عقب راند و از فکر تعدی و تجاوز بیشتر بازداشت، باید اسرائیل بفهمد و بداند که امت واحده اسلامی در راه آزادی فلسطین از پای نخواهند نشست.

 

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی روز قدس را از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ورهاورد اندیشه والای امام خمینی(ره) برشمرد و تصریح کرد: روز قدس امت اسلامی را به هم نزدیکتر کرد و بحث دولت‌ها و ملّت‌های مسلمان را از یکدیگر جدا کرد، چرا که بسیاری از حاکمان دولت‌های به اصطلاح اسلامی نه تنها تقابلی با اسرائیلی نداشته و ندارند، بلکه با اندیشه سازش کارانه خود بزرگ ترین خیانت را در حق ملت فلسطین و کل جهان اسلام مرتکب می شوند.

 

 حجت الاسلام خراسانی وحدت کلمه و اتحاد مسلمانان را تنها راه تحقق اهداف و ارزش های اسلام ناب محمدی و آزادی قدس شریف عنوان کرد و ابراز داشت: روز قدس تنها متعلق به فلسطین نیست بلکه هویتی جمعی برای دنیای اسلام است. مسلمانان، مستضعفان و آزادی خواهان جهان هرساله با حضور پرشور و رو به رشد خود در راهپیمایی روز قدس به همگان ثابت کرده اند که در راه تحقق عدالت، رفع ظلم و ستم و احقاق حقوق خود تا آخر خواهند ایستاد./977/ت302/س

ارسال نظرات