۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۱۷۹۰۹۸
عضو هیأت رییسه مجلس:

روز قدس نماد حق طلبی آزادی خواهان جهان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که روز قدس نماد حق طلبی آزادی خواهان جهان است، گفت: صلح با اسرائیل غاصب بی معنی است و هر کس ادعای صلح با رژیم غاصب صهیونیستی را دارد درواقع به فلسطین خیانت کرده است.
سيد شريف حسيني نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي

سید شریف حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت رییسه مجلس، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نا کامی رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین بیان داشت: تفکر دفاع از قدس که الگوی آن رهبری امام خمینی(ره) بود در جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت و سبب ناکامی دشمنان فلسطین در همه عرصه ها شد.

وی افزود: صهیونیست ها بر این باور بودند که با کمک کشور های همسایه خود نام فلسطین را از جغرافیای منطقه پاک کرده و همه سرزمین آن را اشغال کنند.

حسینی تصریح کرد: تفکر دفاع از قدس برگرفته از جمهوری اسلامی بوده و سبب نقش بر آب شدن نقشه های دشمنان اسلام شده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روز قدس نشانگر حمایت مردم جهان از فلسطین، دفاع از مظلوم و حق و حقانیت و ایستادگی در برابر ظلم، جور و جفا به هر مظلومی است.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای با اشاره به تبدیل شدن روز قدس به عنوان یک الگو برای مسلمانان اظهارداشت: روز قدس به عنوان نماد حق طلبی نه تنها برای مسلمانان جهان بلکه الگویی برای همه آزادی خواهان شده است.

وی از حامیان رژیم غاصب صهیونیستی در جهان به عنوان استکبارگر یاد کرد و گفت: اکنون رژیم غاصب صهیونیستی هیچ جایگاهی میان کشورهای مسلمان منطقه ندارد و امیدواریم هرچه سریع تر انحلال کامل آن را شاهد باشیم.

حسینی با اشاره به حضور یک پارچه ملت در روز جهانی قدس افزود: امیدواریم آنچه که خواسته مردم مسلمان جهان و آزادی خواه که از بین رفتن اسرائیل نخستین هدف آن است هر چه زودتر محقق شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی سوریه را یکی از خاکریز های مقاومت در فلسطین دانست و بیان داشت: سوریه از خاکریزهای مهمی است که مقاومت فلسطین را دو چندان می کند و سبب ایستادگی استوار و مقتدر تر فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی می شود.

وی با اشاره به مذاکرات سازش میان اسراییل غاصب و برخی گروه های فلسطینی با بیان این که صلح بین چه چیزی؟ تصریح کرد: این صلح با اسرائیل بی معنی است، هر کس ادعای صلح با اسرائیل را دارد در حقیقت به فلسطین خیانت می کند.

عضو هیأت رییسه مجلس با تأکید بر این‎که اسرائیل غاصب باید از بین برود، گفت: در این مسأله هیچ بحثی از صلح، نشست و توافق نباید وجود داشته باشد، همانگونه که حضرت امام(ره) فرموده اند و رهبر معظم انقلاب روی این موضوع تأکید دارند «اسرائیل غاصب باید از بین برود»؛ حرف اول و آخر ما در جهان این است.

حسینی تصریح کرد: اگر اتفاقاتی در منطقه به عنوان بیداری اسلامی ایجاد شود الگوی آن برگرفته از اقدام امام خمینی(ره) مبنی بر نامگذاری روز قدس بود و امروز جهان شاهد این حرکت عظیم و حق طلبانه است./9462/ت302/غ

ارسال نظرات