۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۷۹۱۳۱

حضور حماسی مردم آذربایجان در حمایت از فلسطین مظلوم

خبرگزاری رسا ـ مردم آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور امروز به خیابان ها آمده و با با زبان روزه حمایت و پشتیبانی خود را از ملت فلسطین اعلام کردند.
راهپيمايي روز جهاني قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مسیر های راهپیمایی در شهرهای مختلف آذربایجان غربی امروز شاهد حضور پر شور و گسترده مردم روزه دار در حمایت و پشتیبانی از مردم فلسطین بود.

 

مردم آذربایجان غربی اعم از آذری، کرد، ارمنی، آشوری و مسیحی  همزمان با مردم  سراسر کشور با مشت ها گره کرده آمده بودند تا بار دیگر با لبیک به معمار کبیر انقلاب اسلامی فریاد عدالت خواهی و حمایت از مظلومان را یکصدا به گوش جهانیان رسانده و همچون قطره ای خود را به اقیانوس آزادی خواهان جهان بپیوندند.

 

مسیر راهپیمایی در شهر ارومیه از میدان میدان ولایت فقیه به سمت خیابان شهید منتظری، بلوار رسالت و مصلای امام خمینی(ره)، از فریاد های الله اکبر، لا اله الا الله الله اکبر، اسرائیل ننگت باد، اسرائیل مرگت باد، حمایت از فلسطین حمایت از قرآن است ، فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم مملوء بود.

 

حضور مسؤولان، روحانیون، بانوان و کودکان در جمع راهپیمایان ارومیه ای جلوه خاصی به راهپیمایی روز قدس امسال داده بود.

 

مردم روزه دار آذربایجان غربی با شعار هایی در حمایت از فلسطین و آزادی قدس شریف مسیر را طی کرده و به مصلای امام خمینی (ره) رسیدند و پس از قرائت بیانیه، نماز آخرین جمعه ماه رمضان را اقامه کردند./936/پ202/س

ارسال نظرات