۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۷۹۱۳۳
امام جمعه ایلام در پیامی:

حضور مردم ایلام در راهپیمایی روز قدس ستودنی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه و استاندار ایلام در پیام مشترکی اعلام کردند: حضور گسترده مردم ایلام در راهپیمایی روز قدس ستودنی است.
راهپيمايي روز جهاني قدس در تهران

به گزارش خبرگزاری رسا در غرب کشور، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی، امام جمعه و محمود عباس زاده استاندار ایلام با صدور پیامی مشترک از حضور گسترده مردم ایلام در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.


در این پیام آمده است: حمد و سپاس خداوند منان را که جهانیان یک بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد حضور حماسی و گسترده امت اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس بودند.


در ادامه این پیام آمده است: بی‌شک به فضل‌الهی و با وحدت و هوشیاری و احساس تکلیف شرعی آزادگان و ملت‌های مسلمان، این روز بزرگ به صحنه دادخواهی و انفجار خشم مقدس مستضعفان و محرومان عالم، علیه استکبار و صهیونیزم بین‌الملل تبدیل خواهد شد.


این پیام می افزاید: این حضور با شکوه و خروش انقلابی و دینی شما مردم که در لبیک به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و اطاعت از امامت و ولایت شکل گرفت برگ زرین دیگری را تاریخ سراسر حماسه و غیرت این دیار به ثبت خواهد رساند.


این پیام یادآور می‌شود: آفرین باد بر شما که خیال خام و خواب بی‌تعبیر آمریکا و صهیونیست را آشفته ساختید و درخت تنومند اسلام را حیاتی دوباره بخشیدید و هوشیاری، حمایت و همبستگی خود را به مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف و همه آزادگان و مظلومان تاریخ ثابت کردید.


این پیام خاطرنشان می‌کند: ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی و گسترده شما مردم عزیز در راهپیمایی روز جهانی قدس پیروزی مظلومان و مستضعفین تاریخ و نابودی صهیونیسم و کفر جهانی را از خداوند منان مسئلت می‌کنیم./967/د101/س

ارسال نظرات