۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۷۹۱۳۸
امام جمعه چالوس:

ایران اسلامی پرچم دار مبارزه با صهیونیسم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه چالوس، با بیان این که روز قدس، روز وحدت و انسجام مسلمانان علیه صهیونیسم است، افزود: ملت ایران ترویج کننده فرهنگ مبارزه با صهیونیسم جهانی است.
امام جمعه چالوس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت‌الاسلام محمد‌مهدی راشدی، امام جمعه چالوس امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با بیان این که روز قدس، روز وحدت و انسجام مسلمانان علیه صهیونیسم است، افزود: ملت ایران ترویج کننده فرهنگ مبارزه با صهیونیسم جهانی است.

 

وی با اشاره به این که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان و حضور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شد، گفت: این روز از ابتدای نام گذاری تاکنون روز مبارزه با اسرائیل قرار داده شد.

 

حجت الاسلام راشدی با بیان این که امروز نظام بین المللی با اهمیت روز قدس آشنایی کامل دارند، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و بسیاری از حامیان این رژیم جعلی از این روز با شکوه هراس دارند.

 

وی با بیان این که حضور گسترده مسلمانان جهان در روز جهانی قدس ضربه مهلکی بر پیکره رژیم جعلی صهیونیستی است، تصریح کرد: حضور گسترده ملت های آزاده خواه جهان در این روز زمینه سقوط این رژیم جعلی را فرهم خواهد کرد.

 

امام جمعه چالوس با بیان این که ملت ولایت مدار ایران هر سال با حضور گسترده خود در روز قدس، این فرهنگ را در بسیاری از کشورهای جهان بسط و گسترش دادند، خاطرنشان کرد: امروز حتی روز قدس در بسیاری از کشورهاس اروپایی نیز از سوی مسلمانان آن کشور با شکوه خاصی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام راشدی بیان داشت: در سال‌های گذشته ملت ایران همواره در این روز حضور نقش‌آفرین شایسته داشتند و تاثیر این روز مبارزه با اسرائیل را در حرکت مردم و مقاومت آن ملت می‌بینیم که بیشتر نیز شده است.

 

امام جمعه چالوس با بیان این که راهپیمایی امسال روز جهانی قدس در کشور از اهمیت بیشتری نسبت به سال های گذشته برخوردار است، تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز نیز همانند سال های گذشته ثابت کردند که مدافع حقوق ملت بی دفاع فلسطین هستند.

 

وی با بیان این که روز قدس به عنوان روزی ارزشمند در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است، گفت: مردم روزه دار کشورمان امروز با این حضور خود بار دیگر لرزه بر اندام رژیم جعلی اسرائیل انداختند.

 

حجت الاسلام راشدی به موضوع بیداری اسلامی اشاره کرد و با بیان این که دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می کنند تا انقلاب مردمی در کشورهای اسلامی را به نفع خود مصادره کنند، تصریح کرد: امت اسلامی باید با هوشیاری و وحدت مانع از تحقق این هدف شوم استکبار شوند./950/پ202/ب

ارسال نظرات