۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۷۹۱۴۴
استاد حوزه و داشگاه:

آزادی قدس با وحدت امت اسلامی محقق می شود

خبرگزاری رسا ـ قاضی دیوان عالی کشور گفت: جوامع اسلامی با وحدت و همبستگی به کمک فلسطین مظلوم بشتابند و از تفرقه و ایجاد تشنج جلوگیری کنند.
روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام عزیزالله رزاقی، قاضی دیوان عالی کشور امروز در جمع راهپیمایی کنندگان روز قدس در نکا افزود: جوامع اسلامی با وحدت یاری گر فلسطین و قدس باشند و در این رابطه با همه توان و عده وارد شویم.

 

وی اظهار داشت: قدس قبله اول مسلمین بوده است و همه ما در برابر آن مسؤول هستیم و تنها راه نجات قدس و فلسین همبستگی همه جانبه یک و نیم میلیارد مسلمان جهان است تا در سایه همدلی و وحدت به خواسته های خود برسیم.

 

قاضی دیوان عالی کشور با اشاره به این که امروز روز قدس روز همبستگی ملت مسلمان جهان است و همه باید علیه کفر بسیج شوند، بیان داشت: هدف دشمنان از ایجاد اختلاف و تشنج در منطقه خاورمیانه و درگیری های مختلف، تقویت اسرائیل است که باید آگاه باشیم.

 

حجت الاسلام رزاقی با بیان این که رژیم صهیونیستی نه تنها برای اسلام و مسلمین بلکه برای جهان خطرناک و تفرقه افکن است و باید به عنوان یک غده سرطانی از بین برود، بیان داشت: این رژیم جعلی خطر بزرگ برای همه انقلاب های جهان و بشریت است.

 

قاضی دیوان عالی کشور یادآور شد: امروز صهیونیست با سه فاکتور شناخته شده است؛ مفسد فی الارض بودن، قساوت قلب و تحریف گری از صفات بارز صهیونیست است و آنان اکنون با وارونه جلوه دادن حقیقت در پی خوب جلوه دادن خود هستند که باید آگاه باشیم.

 

وی اضافه کرد: اکنون رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و ما با اتحاد بیشتر در جامعه مسلمین می توانیم این غده سرطانی و بد خیم را از ببریم و اسلام را حیات دوباره بخشیم.

 

قاضی دیوان عالی کشور اظهار داشت: ملت ما همواره پایبند به اسلام، آموزه های دینی و تبعیت از امام و رهبری بوده است و حضور حماسی امروز درراهپیمایی رروز قدس نیز اجابت به پیام امام و رهبری بوده است.

 

حجت الاسلام رزاقی گفت: سازمان کنفرانس اسلامی و همچنین سازمان غیر متعهدها می تواند تاثیر بسزایی در ایجاد این وحدت در بین مسلمین داشته باشد که باید با همه توان وارد شوند.

 

قاضی دیوان عالی کشور با بیان این که مسلمانان جهان باید با اتحاد و همبستگی در برابر توطئه های دشمنان و اسرائیل بیایستند خاطرنشان کرد: تحریم کالاهای اسرائیلی و فشار اقتصادی آنان می تواند در ادامه راه کمک کار ما باشد.

 

وی ادامه داد: عنصر وحدت مسلمین، امام علی (ع)، قرآن و اهل بیت(ع) هستند ما باید با الگوبرداری از ائمه و اطاعت پذیری از ولایت در رسیدن به خواسته های خود و آزادی قدس و فلسطین با همبستگی همه جانبه مسلمین وارد شویم./950/پ202/ب

ارسال نظرات