۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۷۹۱۴۹
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

فرآیند سقوط رژیم صهیونیستی آغاز شده است

خبرگزاری رسا ـ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی رژیم صهیونیستی رو به ضعف و نابودی است، فرآیند سقوط رژیم صهیونیستی آغاز شده و خود آنان نیز به خوبی به این مطلب پی برده اند.
حجت الاسلام عبدالله حاج صادقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در ایلام، بیان کرد: روز قدس یادآور فریاد رسای امام خمینی (ره) در برابر آمریکا و مولود نامشروع آمریکا و انگلیس یعنی رژیم جعلی صهیونیستی است.


وی ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی رژیم صهیونیستی رو به ضعف و نابودی است، فرآیند سقوط رژیم صهیونیستی آغاز شده و خود آنان نیز به خوبی به این مطلب پی برده اند.


حجت الاسلام حاج صادقی تصریح کرد: دفاع از حق مظلومان و جهاد علیه مستکبران جهان از وظایفی است که هر مسلمان باید به آن عمل کند زیرا تنها با مقاومت می‌توان در برابر دشمنان اسلام ایستاد و این پیام بزرگ انقلاب اسلامی به ملت‌های آزادیخواه است.


وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی انتفاضه‌های بسیاری در فلسطین شکل گرفته است، این انتفاضه‌ها همان پیام‌های برگرفته از مکتب انقلاب اسلامی است که به مردم فلسطین رسیده است.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امام(ره) روز قدس را برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری کرد تا حمایت از مظلوم در سراسر جهان اسلام فراگیر شود، بی شک انقلاب اسلامی ایران نقش اساسی در تقویت موضع بر حق مردم فلسطین برای آزادی سرزمین‌های اشغال شده داشته است./967/پ202/ب

ارسال نظرات