۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۷۹۱۵۶
حجت الاسلام ذوالنور:

صهیونیسم بین المللی دنیا را تهدید می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: سکوت در برابر مظلومیت مردم فلسطین و اشغالگری رژیم صهیونیستی با مسلمان بودن منافات دارد.
حجت الاسلام ذوالنور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در تبریز با بیان این‌که روز قدس مایه عزت، اقتدار و وحدت امت اسلامی در برابر سردمداران کفر و نفاق است، اظهار داشت: امام راحل غبار فراموشی از مسأله فلسطین را زدود.


وی با بیان این‌که ابتکار امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز جهانی قدس، اجازه نداد آرمان‌های قدس به فراموش سپرده شود، خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد بزرگداشت روز جهانی قدس در سراسر جهان به ویژه کشورهای غیراسلامی هستیم، همه نشان از دریافت پیام امام از سوی حق‌طلبان عالم است.


حجت الاسلام ذوالنور ادامه داد: برگزاری راهپیمایی روز قدس در 770 شهر و بیش از 80 کشور جهان حاکی از این حقیقت است که مسأله فلسطین تبدیل به آرمان و دغدغه آزاداندیشان، عدالت‌طلبان و حق جویان عالم شده است، روز قدس روز اعلام وفاداری مردم نسبت به آرمان های قدس شریف و اعلام انزجار نسبت به غارتگری رژیم صهیونیستی است.


مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این‌که سکوت در برابر مظلوم
یت مردم فلسطین و اشغالگری رژیم صهیونیستی با مسلمان بودن منافات دارد، تصریح کرد: مسلمانی به حرف نیست، مسلمانی هزینه دارد و حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان بهایی است که باید برای اسلام عزیز پرداخت.


وی هشدار داد: عده‌ای می خواهند مسأله فلسطین را موضوعی مربوط به جهان عرب نشان دهند، غافل از این‌که دستور صریح قرآن کریم لبیک به صدای مددخواهی مسلمان مظلوم در سراسر جهان است، امروز صهیونیسم بین الملل خطری برای جهانیان، بشریت و به ویژه امت اسلامی محسوب می شود.


حجت الاسلام ذوالنور با تشریح اهداف ضداسلامی رژیم صهیونیستی در کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است و باید مورد توجه قرار گیرد، همه یهودیان صهیونیست نیستند و تعداد زیادی از یهودیان جهان با نگاه صهیونیستی مخالف هستند، چنان که در سفرهای اخیر خاخام های ضدصهیونیستی به ایران شاهد این مسأله بودیم.


وی با بیان این‌که ایران اسلامی اتاق فکر مبارزه با رژیم صهیونیستی است، گفت: صهیون مسیحیان جهان برای مظلوم نمایی و ادامه غارتگری و تصرف بلاد اسلامی، افسانه ای چون هولوکاست را ترویج داده و با قتل عام مسلمانان فلسطین شهرک های صهیونیستی را ایجاد کرده اند.


مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به این‌که اعتقاد صهونیزم بر این است که رجعت حضرت مسیح با قتل و کشتار خواهد بود، به اعتقاد صهیونیسم نسبت به جنگ آرماگدون اشاره کرد و افزود: آنان سعی دارد با جنگ پیش دستانه مسلمانان را نابود کنند. زیرا خود را موظف به شکستن خاکریز اسلامی می دانند./935/پ201/س

ارسال نظرات