۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۷۹۱۶۴
حجت الاسلام و المسلمین حسنی:

دشمنی با اسرائیل تمام نشدنی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی با اشاره به جنایت های رژیم اشغالگر اسرائیل در سرزمین فلسطین گفت: حمایت آمریکا از جنایت های اسرائیل غاصب منجر به نفرت جهانی از سردمداران کاخ سفید شده است.
حجت الاسلام و المسلمين حسني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، ظهر امروز پس از در خطبه های نماز جمعه با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی و حمایت از آزادی قدس و فلسطین گفت: از سال 1948 تاکنون که رژیم صهیونیستی و جعلی اسرائیل غاصب اعلام موجودیت کرده است، مردم فلسطین زیر بیشترین فشارها و ظلم ها هستند.

 

وی به شهادت رساندن و مجروح کردن مردم فلسطین، آواره کردن میلیون‌ها فلسطینی از کشور خود، دستگیری مستمر مبارزان فلسطینی به ویژه جوانان و نوجوانان و زندانی ساختن آنان در مخوف ترین زندان‍های صهیونیستی را از جنایت های رژیم جعلی اسرائیل برشمرد.

 

خطیب جمعه ارومیه اظهار کرد: امروز مهم ترین و اساسی ترین مشکل خاورمیانه مسأله فلسطین است و باید توجه ویژه ای به آن داشته باشیم.

 

حجت الاسلام و المسلیمن حسنی اذعان داشت: نظامیان صهیونیست به صورت شبانه روزی بر خانه و کاشانه مظلومان فلسطینی هجوم می برند و خانه های آنان را نابود کرده و شهرک سازی می کنند و این درحالی است که آمریکاییان به عنوان حامیان اصلی رژیم غاصب صهیونیستی هر روز بیشتر از گذشته از این رژیم جعلی حمایت می کنند.

 

رییس شورای عالی حوزه علمیه آذربایجان غربی ادامه داد: حمایت آمریکا از جنایت های اسرائیل غاصب منجر به نفرت جهانی از سردمداران کاخ سفید شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسنی تاکید کرد: ملت ایران با این حمایت آمریکایی ها از اسراییل غاصب، نمی توانند از در آشتی با آمریکاییان در بیایند و این کار شدنی نیست.

 

وی با ابراز تأسف از سکوت برخی از کشورها اظهار کرد: مدعیان حقوق بشر که در برابر  جنایت ها علیه کودکان، زنان و مردان فلسطینی سکوت می کنند شریک جرم صهیونیست ها هستند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع) افزود: ما پشتیبان مظلومان و دشمن ستمگران بودیم و هستیم و به همین دلیل دشمنی ما با اسرائیل غاصب و هم پیمانانش تمامی ندارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسنی در بخش دیگری از سخنانش پاسداری از تقوا، توجه به ایتام و همسایگان، پاسداشت حرمت قرآن و نماز و مبادرت به آن و همچنین استمرار برای حضور در خانه خدا را از مباحث مورد تاکید در وصیت امام علی(ع) در لحظه شهادت به امام حسن(ع) و امام حسین(ع) برشمرد که باید از آنها درس گرفته و برای رسیدن به رستگاری در دنیا و آخرت به کار گیریم./936/پ201/س

ارسال نظرات