۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۷۹۱۸۱
امام جمعه کرمان:

وحدت مسلمانان سبب نابودی رژیم صهیونیستی می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کرمان با تأکید بر این که مذاکره با اسرائیل بی معنی است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از حقوق مردم فلسطین توجه ندارد و به غیر از زور حرف دیگری نمی‏فهمد.
وحدت مسلمانان سبب نابودی رژیم صهیونیستی می شود راهپيمايي روز جهاني قدس در کرمان راهپيمايي روز جهاني قدس در کرمان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام سید یحیی جعفری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، در خطبه‏های نماز جمعه امروز کرمان، که در مصلی امام علی(ع) این شهر برگزار شد، گفت: اگر سران کشورهای عربی با یکدیگر متحد شوند در کوتاه‏ترین مدت ممکن می‏توانند اسرائیل را نابود کنند.

وی ادامه داد: مشکلات امروز فلسطین نتیجه بی تفاوت بودن سران بسیاری از کشورهای اسلامی است که هر روز بر وسعت این جنایت‏ها افزوده می‏شود.

نماینده ولی فقیه در کرمان گفت: سالهاست که رژیم صهیونیستی توانسته با همکاری کشورهای غربی و با استفاده از غفلت مسلمانان یک ملت را از سرزمین مادریشان اخراج کنند آن هم با قتل و غارت مردم مظلومی که برای غذای روزانه خود نیازمند کمک‏های خارجی هستند.

وی همچنین گفت: کشورهای غربی با گردآوری تمام تروریست‏های دنیا در سرزمین‏های اشغالی رژیم جعلی اسرائیل را به وجود آوردند و این حادثه ننگی برای همیشه در تاریخ خواهد ماند.

امام جمعه کرمان با تأکید بر لزوم اتحاد مسلمانان برای از بین بردن اسرائیل گفت: اگر مسلمانان اتحاد داشته باشند می‏توانند کمتر از یک هفته اسرائیل را از صحنه روزگار محو کنند.

وی با بیان این که صهیونیست ها‏ نمی‎‏خواستند از قدس حتی نامی باقی بماند، گفت: ابتکار امام خمینی(ره) بود که این نقشه دشمنان اسلام را بر آب کرد و کمترین نتیجه این اقدام این است که هر ساله آخرین روز ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نه تنها مسلمانان بلکه برای تمام آزاد مردان دنیا مورد توجه قرار می‏گیرد.

وی با تأکید بر این که مذاکره با اسرائیل بی معنی است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از حقوق مردم فلسطین توجهی ندارد و به غیر از زور حرف دیگری نمی‏فهمد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به پخش جزء خوانی قرآن از شبکه استانی کرمان اظهار داشت: این حرکت صدا و سیما برای بالا بردن فرهنگ قرآن خوانی بسیار ارزشمند است و امیدواریم در ماه‏های دیگر هم مشابه چنین برنامه‏هایی برگزار شود.

وی با بیان این که نقش صدا و سیما در بالا بردن فرهنگ دین در جامعه ضروری است، گفت: بخش فرهنگی ما باید از این ابزارهای رسانه‏ای برای افزایش سطح دین مداری در جامعه استفاده مطلوبی ببرند.

خطیب جمعه کرمان ابراز داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه سنگینی در اجرای برنامه‏های فرهنگی دارد و اگر این شورا نبود بی شک در برپایی برنامه‏های فرهنگی با مشکلات فراوانی رو به رو می‏شدیم.

 

وی در پایان از مردم کرمان برای حضور گستره در راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه کرمان تشکر کرد.

گفتنی است، راهپیمایی امروز روز قدس و نماز جمعه امروز کرمان در حالی برگزار شد که دمای هوا نزدیک به 40 درجه بود و بیشتر مردم روزه دار نماز جمعه را زیر گرمای شدید آفتاب اقامه کردند./9702/پ202/ب

ارسال نظرات