۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۷۹۲۰۹

خشم دوباره سناتور

خبرگزاری رسا ـ مک کین سناتور جمهوری خواه سنای آمریکا اقدام روسیه در اعطای پناهندگی به ادوارد اسنودن را غیر قابل توجیه دانسته و خواستار پاسخ قاطع واشنگتن به مسکو شد.
مک کين

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، پناهندگی موقت یک ساله روسیه به ادوارد اسنودن پیمانکار سابق سازمان امنیت ملی آمریکا و افشاگر عملیات جاسوسی این سازمان، خشم شدید دولت مردان آمریکایی را در پی داشته است.
جان مک کین سناتور جمهوری خواه سنای آمریکا اقدام روسیه در اعطای پناهندگی به ادوارد اسنودن را غیر قابل توجیه دانسته و خواستار پاسخ قاطع واشنگتن به مسکو شد.
همچنین گفته می شود این سناتور همیشه منتقد آمریکایی طرح های فراوانی برای ضربه زدن به روسیه ارائه داده است که از آن جمله می توان به تکمیل طرح دفاع موشکی آمریکا در اروپا، قبول عضویت گرجستان در ناتو و گسترش حوزه فعالیت های این سازمان اشاره کرد.
در همین حال گفته می شود لغو نشست آتی میان باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین، همتای روس وی که در ماه سپتامبر و در مسکو برگزار می شود، بسیار محتمل است.
این درحالی است که روسیه معتقد است که هیچ دلیلی برای خشم آمریکایی ها وجود ندارد، زیرا درخواست پناهندگی موقت اسنودن از روسیه از طرق کاملاً قانونی صورت گرفته است./1415/1409/ح

ارسال نظرات