۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۱۷۹۲۱۳
امام جمعه باغملک:

نامگذاری روز قدس برگرفته از تعالیم قرآنی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه باغملک، روز قدس را نماد دفاع از مظلومان و اعلام براعت از مستکبران عالم دانست و اظهار داشت: به راستی که روز قدس نماد دفاع از مظلومان و ستم دیدگان تاریخ است که باید این روز تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه یابد.
روز قدس

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد، امام جمعه باغملک، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با بیان این‎که نام گذاری روز قدس از سوی امام خمینی ابتکار بی نظیر امام خمینی(ره) برای تازه ماندن مسأله قدس و مظلومیت مسلمانان فلسطین است، اظهار داشت: از آنجایی که امام خمینی(ره) شخصیتی فقیه، مفسر و متبحر در علوم اسلامی بود، نام گذاری روز قدس هم که از سوی آن پیر فرزانه انجام شده، برگرفته از سیاست قرآنی است.

استاد حوزه علمیه باغملک بیان داشت: اگر روز قدس از سوی امام خمینی(ره) مطرح نمی شد، عاقبت شومی در انتظار مسلمانان فلسطینی بود.

امام جمعه باغملک، روز قدس را نماد دفاع از مظلومان تاریخ بشریت دانست و اظهار داشت: به راستی که روز قدس نماد دفاع از مظلومان و ستم دیدگان تاریخ است که باید این روز تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه یابد.

حجت الاسلام هاشمی نژاد در ادامه افزود: امروزه فلسطین مظلوم ترین نقطه اسلام است؛ از این رو هر مسلمان و هر انسان آزاده خواهی که داعیه دار آزادی است، باید از این نقطه مظلوم دفاع کند.

وی در پایان با قدردانی از حضور پرشور مردم خوزستان در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: به یقین این حضور پرشور مردم ایران به ویژه خوزستانی های قهرمان، درگرمی خوبی برای مردم فلسطین است که امیدوارم همه مردم جهان با پیروی از مردم ایران در صحنه های اجتماعی حاضر شده و ندای حمایت از مظلومیت فلسطینیان را سر دهند./9465/د101/غ

ارسال نظرات