۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۷۹۲۱۴
آیت الله موحدی کرمانی:

همه مستکبران در حمایت و تداوم رژیم صهیونیستی متحد هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران گفت: همه مستکبران جهان برای تشکیل و پیشبرد اهداف اسرائیل دست به دست هم داده اند و در همین راستا مسلمانان عالم نیز برای نابودی اسرائیل باید متحد باشند.
آيت الله موحدي کرماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران، امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در کرمانشاه بیان کرد: علی رغم تمام عنادها و کارشکنی های دشمنان و صدور تحریم ها به فضل خدا شاهد لبیک همیشگی مردم ایران به پیام امام خمینی(ره) و حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس هستیم، مسأله قدس و حمایت از فلسطین همواره پابرجا است به گونه ای که مشاهده می کنیم  این مسأله به یک مسأله جهانی تبدیل شده و در دنیا گسترش یافته است.


وی ادامه داد: تمام منافع ملی و سیاسی ما در رابطه با مسأله فلسطین به اسلام مربوط می شود و بایستی تمامی کشورهای اسلامی با مجاهدت و دفاع از مقاومت به حمایت از این کشور اسلامی به پا خیزند تا که آثاری از جبهه کفر باقی نماند.


امام جمعه تهران تأکید کرد: مردم مظلوم فلسطین به سبب شرارت های کشورهای مستکبری همچون انگلیس و آمریکا که رژیم منحوس و غاصب اسرائیل را به وجود آوردند سالیان متوالی است که در آوارگی به سر می برند؛ اما دشمنان از این امر غافل هستند که با یک فتوا تمامی ریشه‌های کفر خواهد لرزید و برای همیشه صهیونیست نابود می شود، به یاری حق تعالی شاهد نابودی اسرائیل در آینده نزدیک خواهیم بود.


آیت الله موحدی کرمانی خاطر نشان کرد: دشمن به دلیل وجود منابع غنی نفت و انرژی به دنبال تصرف و تحت کنترل درآوردن منطقه است، از این رو شاهد نا امنی ها و جنایات در منطقه هستیم نظیر بحران در سوریه که این مسأله متأسفانه همچنان ادامه دارد.


وی ادامه داد: صهیونیست قصد دارد کینه دیرینه یهودیان را نسبت به مسیحیان، این بار با ایجاد اسلام هراسی و سایر موارد نسبت به مسلمین مبدل سازد و همچنین با ایجاد شهرک های یهودی نشین به بیت المقدس هویت یهودی ببخشند که این توطئه پلید با مقاومت های مسلمانان امکان ناپذیر است.

 

امام جمعه تهران تصریح کرد: همه مستکبران جهان برای تشکیل و پیشبرد اهداف اسرائیل دست به دست هم داده اند و در همین راستا مسلمانان عالم نیز برای نابودی اسرائیل باید متحد باشند که در این صورت به یقین پیروز خواهند بود، در حدود ربع جمعیت جهان مسلمانان هستند و غرب قدرت اسلام را در تصرف شرق و غرب دیده است پس هدف اول از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل ایستادگی و غلبه بر قدرت اسلام است.


آیت الله موحدی کرمانی تأکید کرد: مقاومت های متعددی در فلسطین تاکنون صورت گرفته است که دو بار اول به دلیل دخالت های دشمن با شکست روبه رو شد، اما سومین مقاومت آنان به دلیل الگوپذیری از مقاومت ایرانیان که اسلام را پشتوانه خود قرار داده بودند با موفقیت صورت گرفت و پیروزی به دنبال داشت، به گونه ای که امتحان خود را در جنگ 33 روزه به حول و قوه الهی پس دادند و همواره از سازش با دشمنان سرباز می زنند و اعلام می دارند که به هیچ عنوان اسرائیل غاصب را به رسمیت نخواهند شناخت و در برابر دروغ های حقوق بشر، کشورهای خائن عربی و مجامع دموکراسی سر تعظیم فرود نخواهند آورد./967/پ202/س

 

ارسال نظرات