۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۱۷۹۲۲۶
آیت الله علما:

ادعای حقوق بشری غربی‌ها دروغ است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: کرامت‌های انسانی تنها در سایه اسلام میسر می شود و غربی هایی که هنوز نتوانسته اند بشر را بشناسند نمی توانند مدعی حقوق بشر باشند.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه، امروز در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه کرمانشاه، بیان کرد: وجود نازنین حضرت امیر(ع) شخصیتی متصل به ملکوت، مجاهد و زاهدی بی نظیر بود که بر هستی اشراف داشت به گونه ای که اگر دستورالعمل های ایشان و نصایحش که یکی از برجسته ترین آن جمله «الله الله فی القرآن» است را در زندگی به صورت عملی به جریان در بیاوریم هرگز به مشکلاتی همچون تهاجم و شبیخون فرهنگی و نابودی عفاف و حجاب بر نخواهیم خورد.


وی ادامه داد: با نصب العین قرار دادن وصایا و فرمایشات امام متقیان(ع) می توان به حقیقت اسلام پی برد، اسلام ناب را درک کرد و حکومت علوی را به پا داشت، طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید سبک زندگی قرآنی شود و هر کس با قرآن مأنوس شود از عرفای اهل بهشت خواهد بود، اگر تمام جامعه قرآنی شود آن وقت است که مدینه فاضله شکل می گیرد.


امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز مصادف با روز قدس و ایستادگی در برابر ظالمان است و مردم غیور و آزاده ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور چشمگیر خود وحدت و عزت خویش را به دشمنان نشان دادند.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: روز قدس یادگار با برکتی از امام راحل است که امروز  به یک نهضت جهانی تبدیل شده است که علاوه بر تمام نقاط ایران اسلامی، در 80 کشور جهان نیز فریاد مرگ بر اسرائیل سر داده می شود که خسارت جبران ناپذیری را برای دستگاه های تبلیغاتی غرب به بار می آورد.


وی خاطر نشان کرد: تمام خباثت ها و دسیسه های دشمنان و تمامی فتنه هایی که در مصر و سوریه و عراق روی می دهد به اسرائیل مربوط می شود، در این روزها باید متوجه این تذکر امام راحل باشیم که فرمود چون اسلام ماند همه چیز مانده است، همه مسلمانان در هر جای جهان برای حفظ دین خود تلاش کنند.


آیت الله علما افزود: همچنین این ایام مصادف با شهادت شیخ فضل الله نوری است، شخصیتی که چوبه دار را به خاطر جمله ای که مشروطه باید مشروعه شرعی باشد بوسید و دعوت حق را لبیک گفت.


وی افزود: 14 مرداد روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی است، کرامت های انسانی تنها در سایه اسلام میسر می شود و غربی هایی که هنوز نتوانسته اند بشر را بشناسند نمی توانند مدعی حقوق بشر باشند.


امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: 15 مرداد روزی است که آمریکا هیروشیما و ناکازاکی را مورد حمله اتمی قرار داد و 160 هزار انسان بی گناه را به قتل رساند، این فاجعه تاریخی توسط دولتی که مدعی حقوق بشر است انچام شد.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه به 17 مرداد روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: در دیداری که جمعی از دانشجویان با مقام معظم رهبری داشتند، معظم له فرمودند: باید با جوانان انس بگیریم و در هیچ شرایطی نباید احساس کرد که بن بست رسیده ایم که در اسلام چنین چیزی معنا ندارد، در دانشگاه ها همواره باید شور و نشاط الهی و خداپسندانه برقرار باشد، همچنین سالگرد شورای هماهنگی تبلیغات را که تمامی مناسبت ها و مراسمات راهپیمایی را مدیریت می کند گرامی می داریم./967/پ203/س

ارسال نظرات