۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۷۹۴۱۶

ویژه برنامه های تبلیغات اسلامی خوزستان در عید سعید فطر اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان به مناسبت عید سعید فطر اعلام شد.
عيد فطر

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن عید فطر اظهار داشت: ویژه برنامه های گوناگونی برای برگزاری باشکوه عید فطر در استان اندیشیده شده است.

وی از اعزام مبلغان ویژه عید سعید فطر مبلغان به مناطق محروم استان خوزستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش بر این است تا مبلغان متخصص در زمینه مهدویت، پاسخ به شبهات و مذاهب به مناطق اعزام شوند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که برپایی نماز عید از برنامه های مبلغان اعزامی است، اظهار داشت: توزیع ویژه نامه هایی در زمینه احکام عید، چگونگی برگزاری عید فطر در اقوام گذشته از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به شمار می روند.

حجت الاسلام سروستانی با بیان این که به مناسبت عید فطر جشن های محوری در شهرستان های برگزار می شود، ابراز داشت: ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها با برگزار جشن های ویژه عید سعید فطر به استقبال این عید بزرگ خواهند رفت.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: تبلیغات میدانی ویژه حلول ماه شوال و عید فطر از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی استان خوزستان خواهند بود.

وی با بیان این که عید فطر عیدی ارزشمند برای مسلمانان است، خاطرنشان کرد: عید سعید فطر پاداش مادی و معنوی یک ماه روزه داری برای مؤمنان است.

حجت الاسلام سروستانی با اشاره به بزرگی عید فطر در جهان اسلام ابراز داشت: عید فطر مظهر اقتدار دین مبین اسلام بوده که مؤمنان پس از این که روزه داری در درگاه الهی را به پایان می رسانند وارد ماهی پر از خیر و برکت می شوند.

حجت الاسلام سروستانی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: براى رسیدن به اهداف تربیت دینى و ترویج فرهنگ دینی، همکارى نهادها، به ویژه نهادهاى فرهنگى و تربیتى ضروری است./9458/ت303/غ

ارسال نظرات