۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۷۹۴۴۴

نخستین پورتال مهدوی در شمال‌غرب راه‌اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین پورتال تخصصی مهدویت در منطقه شمال غرب کشور به صورت آزمایشی به همت کانون وارثان انتظار تبریز راه‌اندازی شد.
نخستين پورتال مهدوي در شمال‌غرب

حجت الاسلام شهریار اسداللهی، مسؤول کانون تخصصی مهدویت وارثان انتظار تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: نخستین پورتال تخصصی مهدویت در منطقه شمال غرب کشور به همت کانون وارثان انتظار تبریز با هدف ترویج معارف و فرهنگ مهدوی در منطقه آذربایجان راه‌اندازی شده است.


وی ادامه داد: این وب‌سایت به آدرسwww.sedgh.ir به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده که در روزهای آینده با غنای مطالب و محتوای سایت مراسم رونمایی از نخستین پورتال تخصصی مهدویت در منطقه شمال غرب کشور با حضور آیت الله مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.


حجت الاسلام اسداللهی در ادامه با بیان این‌که هم اکنون گروه‌های تحقیقاتی و پژوهشی این کانون با محوریت موضوعات دینی و مهدوی فعالیت می کنند، گفت: طراحی، تولید و نشر سری کتابچه «زندگی به سبک آقا زاده ها» از سری بوقچه های 15 دقیقه ای این کانون به پایان رسید و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.


 مسؤول کانون تخصصی مهدویت وارثان انتظار تبریز افزود: این کتابچه متشکل از تمثیلات و داستان‌های کوتاه تلخ و شیرین درباره امام زمان(عج)  با ایده، ظاهر و گرافیکی زیبا و بدیع در واحد فرهنگی کانون فرهنگی هنری وارثان انتظار تبریز تولید شده که علاقه مندان می توانند این محصول فرهنگی را به روش های مختلف سفارش دهند.


وی یادآور شد: مراجعه به محل کانون فرهنگی هنری وارثان انتظار تبریز واقع در مسجد دارالسلام، رایانامه
Info@sedgh.ir ،  شماره تماس 04115549383 و سامانه پیام کوتاه 10004115549383 از جمله راه های برقراری ارتباط با کانون و دریافت محصولات فرهنگی آن است.


حجت الاسلام اسداللهی همچنین از برگزاری سلسله جلسات چشمه سار معرفت همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: این جلسات با حضور اساتید برجسته حوزه هر جمعه باحضور جمعی از اعضای کانون وارثان انتظار برگزار می شود که بحث‌های مطرح شده با محوریت مهدویت و حضرت ولی‌عصر(عج) است.


مسؤول کانون تخصصی مهدویت وارثان انتظار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که کانون به همت جمعی از جوانان تبریز در تابستان سال 1385 با توجه به نیاز و ضرورت جامعه مبنی بر فعالیت در حوزه فرهنگ و معارف اسلامی به خصوص مهدویت راه اندازی شده است، گفت: این کانون در بهمن ماه سال 1386 تاسیس و مجوز لازم فعالیت به کد شناسایی 301010088 را دریافت کرده است.


گفتنی است، کانون فرهنگی هنری وارثان انتظار از سال 89 مجوز کانون تخصصی مهدویت استان رو دریافت کرد که محل استقرار کانون در مسجد دارالسلام است که پس از عملیات مرمت و بازسازی درروز 88/8/8 مصادف با ولادت با سعادت امام هشتم (ع) در مراسمی افتتاح شد./935/د101/ب

ارسال نظرات