۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۱۷۹۴۸۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

تحقق مطالبات رهبری در حوزه فرهنگ اولویت دولت یازدهم باشد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت توجه به مطالبات رهبرمعظم انقلاب اسلامی از سوی دولت یازدهم تأکید کرد و گفت: تحقق مطالبات رهبری در حوزه فرهنگ بسیار مهم است که در صورت توجه به آن بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی جامعه کاهش خواهد یافت.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،

حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف رییس جمهور بر ضرورت توجه جدی دولت یازدهم به مباحث فرهنگی تأکید کرد.

 

وی با بیان این که توجه به مباحث دینی و فرهنگی از اصول غیر قابل انکار نظام اسلامی است، افزود: متأسفانه همواره مباحث فرهنگی در حاشیه قرار می گیرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت توجه به مطالبات رهبرمعظم انقلاب اسلامی از سوی دولت یازدهم تأکید کرد و خاطرنشان کرد: تحقق مطالبات رهبری در حوزه فرهنگ بسیار مهم است که در صورت توجه به آن بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی جامعه کاهش خواهد یافت.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که مقام معظم رهبری مسیر صحیح در حوزه فرهنگ را مشخص کردند، ادامه داد: همواره رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش های مختلف اثرگذار بوده و عزت و افتخار امروز نظام اسلامی نیز به برکت نقش آفرینی و رهنمودهای ایشان است.

 

حجت الاسلام شکریان به موضوع عفاف و حجاب اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه مسأله عفاف و حجاب در جامعه ما مورد بی مهری قرار گرفته است، ادامه داد: باید قانون جامع عفاف و حجاب در جامعه به خوبی اجرایی شود.

 

وی با اشاره به این که متأسفانه در هر دوره شاهد اجرای برخی اقدامات مقطعی در حوزه عفاف و حجاب بودیم، تصریح کرد: نباید در دوره جدید نیز به موضوع حجاب بی توجهی و مهری شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که بی حجابی نمادی از کفر و حجاب نمادی از اسلام است، گفت: باید تلاش کنیم تا این امر قرآنی در جامعه اسلامی که نمادی از اسلام ناب محمدی(ص) است در جامعه ترویج شود.

 

وی با بیان این که حفظ حریم خانواده با ترویج و صیانت از شئونات اسلامی تقویت می شود، ادامه داد: هر فردی که در حریم خانواده با مسائل دینی و قرآنی مأنوس باشد به یقین به سوی مفاسد اجتماعی و اخلاقی سوق داده نخواهد شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ترویج فرهنگ عفاف  و حجاب در جامعه را نیازمند بهره گیری از ابزارهای فرهنگ ساز دانست و خاطرنشان کرد: حجاب تأمین و تضمین کننده امنیت روحی و روانی و اجتماعی زن در اجتماع است.

 

وی با بیان این که حجاب مهم‌ترین مسائل ارزشی در عرصه امور فرهنگی است، ادامه داد: تربیت دینی و نهادینه‌کردن فرهنگ حجاب و عفاف راه‌گشای جامعه به سوی حیات طیبه است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، رعایت حجاب را نشانه شخصیت و عامل مصونیت بانوان عنوان کرد و افزود: پوشش چادر محدودیت نیست بلکه برترین حجاب است و بانوان را مانند دُری در صدف از چشم بیگانگان و نامحرمان محفوظ نگه می‌دارد./950/ت302/س

ارسال نظرات