۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۷۹۵۲۸
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان تأکید کرد؛

ضرورت نوآوری در جنگ رسانه ای

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با تأکید بر ایجاد ساز و کار رسانه ای مطلوب برای مقابله با دشمنان گفت: یکی از ضروری ترین ابزار مقابله با دشمنان، نوآوری در رسانه است.
سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولي عصر خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، شامگاه یکشنبه 13 مرداد در نخستین نشست استانی طرح بیعت با اصحاب رسانه اظهارداشت: ساز و کار رسانه ها باید با وضعیت و هجوم دشمنان تنظیم شود و تدبیری صورت گیرد تا رسانه های داخلی خوراک فکری و نیازمندی‎های جامعه را تأمین کنند.

وی افزود: امروز حجم صفحات روزنامه ها کاهش پیدا کرده که یکی از دلایل آن عدم استقبال و واکنش مردم به اخبار آنها است.

شاهوارپور با اشاره به راه اندازی سازمان بسیج رسانه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: سپاه و بسیج ظرفیت هایی هستند که باید از ارزش های نظام حفاظت کنند و در این راستا سازمان بسیج رسانه در سپاه خوزستان شکل گرفته است.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با اعلام جنگ رسانه ای به کشور تصریح کرد: ما جنگ طلب نیستیم اما هنگامی که دشمن وارد مرزهای فکری و جغرافیایی ما شود با آن مقابله می کنیم و امروز این تقابل در رسانه به ما تحمیل شده است.

وی با بیان این که هر کسی که خارج از مرزهای فکری و فرهنگی ما است امکان دارد دشمنی نکند اما بیگانه به شمار می آید، ادامه داد: دشمن و بیگانگان در جنگ رسانه ای می خواهند پیوستگی و یکپارچگی ملت ایران را از بین ببرند.

شاهوار پور در باره همکاری متقابل با رسانه های استان اظهارداشت: بسیج و سپاه می توانند در قالب پشتیبانی، همفکری و همکاری با رسانه ها در جنگ رسانه ها با آن ها تعامل سازنده داشته باشند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان بر افزایش اخلاق رسانه ای در میان مطبوعات و خبرگزاری های استان تأکید کرد و گفت: بسیج می تواند اخلاق مداری در عرصه رسانه ای را پایه ریزی و مستحکم کند./9462/پ203/غ

ارسال نظرات