۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۱۷۹۵۴۰

شرکت 110 نفر از دانش‌آموزان سرایانی در کلاس‌های طرح نشاط معنوی

خبرگزاری سا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان، گفت: 110 نفر از دانش‌آموزان شهرستان سرایان در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در طرح نشاط معنوی این شهرستان شرکت کرد ه اند.
طرح نشاط معنوي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام جواد طلایی، با بیان این که اداره اوقاف سرایان توجه ویژه ای به پرکردن اوقات فراغت جوانان و دانش آموزان این شهرستان گفت: برگزاری طرح نشاط معنوی از جمله کلاس‌های اوقات فراغت اداره اوقاف این شهرستان است که این طرح برای دانش‌آموزان سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در دوبخش خواهران وبرادران برگزار می شود.
وی از شرکت 110 نفر ازدانش‌آموز این شهرستان در کلاس‌های نشاط معنوی خبر داد و افزود: در بخش برادران 85 نفر و در بخش خواهران 25 نفر در این طرح شرکت کرد ه اند.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سرایان با بیان این‌که در بخش برادران در مقطع ابتدایی 40 نفر در مقطع راهنمایی 25 نفر و در مقطع متوسطه 20 نفر در طرح نشاط معنوی شرکت کرده اند گفت: در بخش خواهران در مقطع ابتدایی 15 نفر و در مقطع راهنمایی 10 نفر شرکت کردند.
حجت الاسلام طلایی ادامه داد: این طرح در چهار بقعه متبرکه شامل سلطان مصیب مصعبی، سلطان ابوالقاسم قاسم‌آباد، سید محمد دوست‌آباد و سلطان کریم‌شاه کریمو برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که طرح ضیافت الهی از دیگر کلاس‌هایی است که توسط اداره اوقاف سرایان برای جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود گفت: کلاس‌های این طرح شامل روخوانی، روان‌خوانی و تجوید قرآن کریم می‌شود و 30 نفر در آن شرکت دارند.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان یادآور شد: 5 روحانی به عنوان مربی این کلا س ها را برای جوان و دانش آموزان برگزار می کنند./9313/د102/پ
ارسال نظرات