۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۷۹۵۴۷
مسؤول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه:

حضور مبلغان در میان مردم جلوی انحرافات فردی و گروهی را می گیرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه، گفت: مبلغان باید با حضور در جمع مردم و جوانان آنها را با احکام شرعی، فضیلت دینی، فرهنگ غرب و جنگ نرم دشمن و چگونگی مقابله با آن آشنا سازند تا از هر گونه انحرافات فردی و گروهی در روستا و شهر جلوگیری شود.
اعزام مبلغ / تبليغ
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی حجت الاسلام حسن صفری، به منظور بررسی عملکرد و وضعیت فعالیت های فرهنگی تبلیغی روحانیان اعزامی ماه مبارک رمضان، با روحانیان اعزامی به بخش مود دیدار کرد.
وی در این دیدارها، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات روحانیان اعزامی به روستاهای فال، چهکندوک، چنشت، مود و حاجی آباد از نزدیک در جریان برنامه های تبلیغی مبلغان قرار گرفت.
حجت الاسلام صفری ماه مبارک رمضان را فرصت خوبی برای خودسازی دانست و گفت: مبلغان باید با حضور در جمع مردم و جوانان آنها را با احکام شرعی، فضیلت دینی، فرهنگ غرب و جنگ نرم دشمن و چگونگی مقابله با آن آشنا سازند تا از هر گونه انحرافات فردی و گروهی در روستا و شهر جلوگیری شود.
وی یادآورشد: حضور مبلغان در روستا ها افزون بر تشویق مردم به انجام امور عبادی موجب افزایش سطح آگاهی آنها از امور شرعی می شود که این موضوع در درازمدت می تواند فرهنگ دینی را به صورت یکسان در شهرها و روستاها نهادینه کند./9313/د102/پ
ارسال نظرات