۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۷۹۶۰۶

محدودیت‌های ترافیکی روز عید سعید فطر در قم

خبرگزاری رسا ـ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی ‌استان قم از محدودیت‌های ترافیکی روز عید سعید فطر در استان خبر داد.
عيد فطر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کرم الله حسینی در مصاحبه با پایگاه خبری پلیس اظهارداشت: مردم مومن و خداجو پس از یک ماه روزه‌داری و عبادت به درگاه خداوند متعال در ساعات ابتدایی روز عید سعید فطر برای اقامه نماز عید فطر به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) ‌و مسجد مقدس جمکران و دیگر مساجد رهسپار می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به ازدحام بیش از حد جمعیت پس از نماز عید سعید فطر، نماز گزاران به منازل خود از مکان‌های مقدس خارج شده که این امر باعث ازدیاد ترافیک و کندی عبور و مرور می‌شود.

این مقام مسؤول افزود: برای ایجاد سهولت در عبور و مرور شهروندان، قبل و بعد از برگزاری نماز عید فطر، راهنمایی و رانندگی استان قم از توان پرسنلی و تجهیزاتی خود استفاده می‌کند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی‌ استان قم با تأکید بر این‌که محدودیت‌های ترافیکی حداقل یک ساعت قبل از نماز در محدوده تعیین شده به اجرا در می‌آید این محدودیت‌ها را از تقاطع عمار یاسر آذر به سمت بازار، از سمت تقاطع حجتیه بلوار بهار به سمت انتهای بلوار بهار و از تقاطع چهار راه شهداء به سمت خیابان ارم دانست.

وی افزود: ممنوعیت توقف در شب عید سعید فطر از ساعت 22 تا 7 صبح در محدودیت‌های ذکر شده اعمال می‌شود.

سرهنگ حسینی گفت: محل استقرار اتوبوس‌های شرکت واحد برای سرویس‌دهی به شهروندان میدان روح الله در نظر گرفته شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی ‌استان قم درباره محل پارک موتورسیکلت‌ها اظهار داشت: خیابان چهارمردان و حدفاصل پل حجتیه، خیابان اراک تا پل آْهنچی است.

سرهنگ حسینی درباره محل پارک خودروهای شخصی گفت: پارکینگ طبقاتی و شرقی حرم مطهر و همچنین پارکینگ کف رودخانه به پارک خودروهای شخصی اختصاص دارد./993/د101/ی

ارسال نظرات