۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۷۹۶۵۴
دبیر ستاد استهلال خوزستان خبرداد؛

استقرار 18 گروه استهلال در استان خوزستان

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد استهلال استان خوزستان از تشکیل 18 گروه استهلال ویژه رؤیت ماه شوال و اعلام عید سعید فطر در این استان خبرداد.
استهلال ماه

حمید خلفی، دبیر ستاد استهلال استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به استقرار گروه های استهلال عید سعید فطر اظهار داشت: به توجه به فرا رسیدن ماه شوال و عید سعید فطر 18 گروه استهلال ویژه رؤیت این ماه در مناطق گوناگون استان خوزستان مستقر شدند.

خلفی به شهرستان محل اسقرار گروه های استهلال اشاره کرد و افزود: شهرستان‌های اهواز، دزفول، خرمشهر، آبادان، گتوند و یک گروه از ارتش و سپاه پاسداران استان خوزستان برنامه استهلال را در غروب این روز برعهده می گیرند.

دبیر ستاد استهلال استان خوزستان با بیان این که گزارشات ارسالی از گروه های اسقرار یافته در استان پس از تأیید به ستاد مرکزی استهلال کشور ارسال می شود، خاطرنشان کرد: رؤیت هلال ماه شوال و اعلام قطعی عید سعید فطر از سوی بیت رهبر معظم انقلاب صورت می گیرد.

وی با بیان این که امکان رؤیت هلال برای روز چهارشنبه ضعیف است، تأکید کرد: با توجه به مطالعات نجومی و نحوه قرار گرفتن هلال، امسال نیازی به خروج گروه‌های استهلال به خارج از شهر نخواهد بود.

دبیر ستاد استهلال استان خوزستان مرکز گروه های استهلال این استان را دانشگاه شهید چمران اهواز عنوان کرد و افزود: هر ساله در مرکز گروه های استهلال استان خوزستان دانشگاه شهید چمران بوده که اخبار لحظه ای از اقدامات عملی گروه ها به ستاد استهلال استان ارسال می شود.

خلفی تصریح کرد: برنامه استهلال در اهواز از سوی 4 گروه در دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز انجام می شود.

 دبیر ستاد استهلال استان خوزستان در پایان سخنانش به استقرار گروه ارتش 92 زرهی این استان اشاره کرد و افزود: گروه ارتش در اطراف شهر و در نزدیکی پادگان حمید این شهرستان مستقر خواهد شد./9458/ت302/غ

ارسال نظرات