۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۷۹۸۰۰

بیش از 120 کانون اوقات فراغت در دزفول فعالیت می کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول از فعالیت بیش از 120 کانون طرح اوقات فراغت در شهرستان دزفول ویژه فصل تابستان خبرداد.
حجت الاسلام مرتضي بيگدلي، امام جمعه موقت دزفول و رييس تبليغات اسلامي دزفول

حجت‌الاسلام مرتضی بیگدلی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دزفول، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که غنی سازی اوقات فراغت جوانان سبب نشاط مثبت معنوی می شود، اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای دزفول مرکز اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برپا کرده و تاکنون 127 کانون را زیر پوشش این برنامه ها قرار گرفته اند.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به تفکیک آماری کانون های اوقات فراغت در دزفول ابراز داشت: از این تعداد کانون، 60 درصد به روستاها و 9 شهر تابعه شهرستان و 40 درصد آن به مساجد، حسینیه، مراکز و مؤسسات فرهنگی شهر دزفول اختصاص داده شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول در ادامه افزود: در مراکز طرح اوقات فراغت جوانان افزون بر کسب معارف اسلامی به یادگیری فعالیت های هنری، آموزشی، طراحی، خطاطی، سفال گری، منبت کاری و آشنایی با برنامه های گوناگون رایانه اوقات فراغت تابستان خود را سپری خواهند کرد.

حجت الاسلام بیگدلی همچنین خاطرنشان کرد: در قالب این طرح از وقت آزاد مخاطبان برای برگزاری دوره های آموزشی دینی و قرآنی بهره گرفته می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول در پایان تفریح سالم و در چارچوب موازین اسلامی را سبب ایجاد نشاط معنوی و دینی دانست و تأکید کرد: تقویت مبانی دینی و اخلاقی میان مخاطبان طرح های اوقات فراغت در گروه های سنی کودکان، نوجوانان و جوانان از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است./9458/د101/غ

ارسال نظرات