۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۷۹۸۱۷
مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی:

خبرنگاران مدافعان حق و حقیقت در جامعه هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان خراسان جنوبی، خبرنگاران را مدافعان حق و حقیقت در جامعه عنوان کرد و گفت: اطلاع رسانی دقیق و صادقانه مهم ترین وظیفه خبرنگاران در جامعه امروز است.
حجت‌الاسلام محمدطاهر گرايلي

حجت الاسلام محمد طاهر گرایلی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه استان به خصوص فعالان عرصه وقف افزود: خبرنگاران به عنوان دیده بانان، بر تمام امور جامعه حق نظارت دارند و باید بدون تحریف حقایق، وقایع و رویدادهای جامعه را بازتاب دهند.

وی افزود: خبرنگاران افزون بر این که میتوانند با ارسال به موقع اخبار و گزارشها مردم و مسؤولان را از وقایع جاری آگاه کنند به همان میزان میتوانند با استفاده از شگردهای فنی و هنری خود حساسیت های فراوانی را ایجاد کنند که حتی از کنترل افراد و متولیان نیز خارج شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: این صداقت و تعهد خبرنگار است که واقعیت را آن چنان که هست انعکاس دهد و از افراط و تفریط که میتواند منجر به جنجال و یا بی اعتنایی شود خودداری کند.

حجت الاسلام گرایلی با بیان این که ذات خبرنگار مبتنی بر بی‌طرفی است و یک خبرنگار موفق در همه شرایط و زمان‌ها در انعکاس اخبار و رویدادها بی‌طرفانه عمل می‌کند، تأکید کرد: این مهم در تعهد دینی و اعتقادی خبرنگاران ایران اسلامی از اصول کار فعالان رسانه محسوب می شود.

وی خبرنگاران را چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه در مشاهده، شنیدن و بیان مشکلات و معضلات دانست و گفت: خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسؤولان هستند./9313/پ302/پ

ارسال نظرات