۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۷۹۸۲۰
به امامت آیت الله علما؛

نماز عید سعید فطر در کرمانشاه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: نماز عید سعید فطر به امامت آیت الله علما اقامه می شود.
نماز عيد سعيد فطر

عباس سروری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه بیان کرد: مراسم عید سعید فطر در شهر کرمانشاه رأس ساعت 7 صبح روز عید فطر در چهار راه بسیج این شهر برگزار و نماز عید سعید فطر به امامت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان اقامه می شود.


وی افزود: قرائت دعای عید فطر، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حائری زاده و پس از آن اقامه نماز عید از جمله برنامه های تدارک دیده شده در این روز است.


سروری خاطرنشان کرد: پایگاه‌هایی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جمع‌آوری فطریه در نظر گرفته شده، همچنین صندوق‌هایی از سوی ستاد بازسازی عتبات‌عالیات برای دریافت کمک‌های شهروندان در راستای بازسازی اماکن متبرکه در محل برگزاری نماز عید سعید فطر وجود دارد. 

 

 وی با بیان این که هماهنگی های لازم برای برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر در کرمانشاه صورت گرفته است، به نمازگزاران توصیه کرد برای حضور در نماز جماعت  زیرانداز، سجاده و مهر نماز شخصی به همراه داشته باشند.

 

 سروری تأکید کرد: آماده‌سازی محیطی برای اجرای نماز عید سعید فطر و همچنین آماده کردن شبکه حمل و نقل عمومی انجام شده و اتوبوس‌ها و تاکسی‌های در نظر گرفته شده به ‌صورت رایگان نمازگزاران را جابه‌جا می‌کنند.

 

لازم به ذکر است، علاوه بر مکان فوق نماز عید سعید فطر در سایر مساجد شهر کرمانشاه و نیز سایر شهرستان ها اقامه می شود./967/پ203/ب

ارسال نظرات