۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۹۹۰۸
مدیر کل اوقاف خوزستان خبرداد؛

هدف گذاری 20 هزار نفری برای اجرای طرح ملی حفظ قرآن در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان از هدف گذاری بیست هزار نفری برای اجرای طرح ملی حفظ قرآن در استان خوزستان خبر داد.
حجت الاسلام ميرمحمدي، مديرکل اوقاف و امور خيريه خوزستان

حجت الاسلام سید علی میرمحمدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از هدف گذاری 20 هزار نفری برای اجرای طرح ملی حفظ قرآن در استان خوزستان خبر داد و گفت: در سه ماهه نخست سال 92 بیش از هزار نفر برای شرکت در طرح ملی و جامع حفظ قرآن نام نویسی کرده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به استقبال چشمگیر علاقه‎مندان علوم قرآنی از طرح ملی و جامع خفظ قرآن کریم ابراز داشت: تاکنون استقبال مطلوبی از این طرح شده است که احتمال می رود تعداد داوطلبان در این سرح بزرگ و ملی به 21 هزار نفر برسد.

حجت الاسلام میرمحمدی با اشاره به اهمیت اجرای فعالیت های قرآن در جامعه به ویژه برای قشر جوان بیان داشت: زمان اجرای طرح ملی و جامع حفظ قرآن کریم 10 ساله است که این طرح بزرگ در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و بزرگسالان برگزار می شود.

وی در ادامه سخنانش با بیان این که طرح ملی و جامع حفظ قرآن کریم از تأکیدهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت های انجام شده در راستای این طرح، استان خوزستان مقام چهارم کشوری را در اجرای این طرح به خود اختصاص داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به تأثیر ماه مبارک رمضان بر رشد فعالیت های قرآنی در این ماه گفت: ماه مبارک رمضان ماه قرآن و عبادت است که فعالیت های قرآنی در این ماه افزایش پیدا کرد.

حجت الاسلام میرمحمدی با اشاره به فعالیت های قرآنی صورت گرفته در ماه مبارک رمضان از سوی اوقاف خوزستان، تصریح کرد: قبل از شب های مبارک قدر محافل گسترده قرآنی با حضور قاریان و چهره های برجسته قرآنی در بقاع متبرکه و مناطق گوناگون استان خوزستان برگزار شد که استقبال روزه داران از این محافل بسیار خوب و پرشور بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان در بخش پایانی سخنانش با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان، ابراز داشت: پس از پایان ماه مبارک رمضان در مراسمی ویژه از قاریان و حافظان قرآنی استان خوزستان تجلیل خواهد شد./9461/ت302/غ

ارسال نظرات