۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۷۹۹۳۰
مدیر کل روابط عمومی و امور بین‎الملل حرم کریمه اهل‎بیت:

نشر معارف دین وظیفه خادمان رسانه شهر قم است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل روابط عمومی و امور بین‎الملل حرم کریمه ‎اهل‎بیت(ع) وظیفه خبرنگاران و خادمان رسانه شهر کریمه اهل‎بیت(ع) در طول سال را وظیفه نشر و گسترش معارف دین دانست.
حجت الاسلام صادقي آرمان، مدير كل روابط عمومي آستان مقدس قم

به گزاش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجتالاسلام سید محمد صادقی، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل حرم کریمه اهلبیت(ع) شب گذشته در مراسم غباروبی حرم مطهر حضرت معصومه(س) که با حضور خبرنگاران برگزار شد با تجلیل از فعالان عرصه خبر، گفت: خبرنگاران و خادمان رسانه شهر کریمه اهلبیت(ع) در طول سال وظیفه نشر و گسترش معارف دین را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: آستانه حرم مطهر کریمه اهلبیت(ع) نیز برای تجلیل از زحمات خبرنگاران بهترین اقدام و هدیه را برگزار مراسم غباروبی با حضور این افراد دانست چرا که خدمت به حضرت معصومه(س) یک هدیه ماندگار و معنوی است.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل حرم کریمه اهلبیت(ع) با اشاره به روایتی از علی بن موسی(ع)، اظهار داشت: امام رضا(ع) در روایتی میفرمایند « من زار المعصومة بقم کمن زارنی، هر که خواهرم فاطمه معصومه(س) را در قم زیارت کند مانند این است که مرا زیارت کرده است».

وی افزود: شاید برخی از افراد که در شهر قم زندگی میکنند به سبب حضور زیاد در حرم فضای معنوی آن را درک نکنند ولی باید توجه داشت که به فرموده اهلبیت(ع) شهر قم عش و آشیانه آل رسول الله(ص) است و در زیارتنامه حضرت معصومه(س) به همه ائمه(ع) سلام میدهیم.

حجتالاسلام صادقی با اشاره به فرازهای از زیارتنامه حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: بهترین هدیه که ما میتوانیم از حضرت معصومه(س) طلب کنیم سلب توفیق نشدن از درک معارف این خاندان پاک و بزرگوار است.

وی تصریح کرد: معرفت داشتن به مقام حضرت معصومه(س) مساوی با بهشت است و ما کمتر امامزاده‎ای داریم که زیارتنامه آن از زبان معصوم(ع) صادر شده باشد و حضرت معصومه(س) از امامزادگانی هستند که زیارتنامه ایشان از سوی امام(ع) صادر شده است.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل حرم کریمه اهلبیت(ع) با اشاره به حرکت حضرت معصومه(س) از شهر مدینه به سوی طوس حرکت ایشان را الگوی برای شیعیان در جهت رسیدن به امام زمان دانست و گفت: حرکت این بانوی بزرگوار از مدینه به طوس صرف دیدار با برادر بزرگوارشان نبوده بلکه ایشان به شیعیان درس دادند که باید در هر شرایطی به دنبال امام زمان رفت.

وی افزود: باید از خداوند متعال معرفت نسبت به خاندان اهلبیت(ع) را طلب کنیم چرا که به سعادت دنیا و آخرت میرسیم، امام صادق(ع) در روایتی میفرمایند «به شفاعت فاطمه دختر فرزندم کاظم همه شیعیان وارد بهشت میشوند».

حجتالاسلام صادقی گفت: از خداوند متعال باید توفیق خدمت و شفاعت پیامبر(ص) و خاندان مطهر ایشان را داشته باشیم و همگی بدانیم به بر سر سفره خان این خاندان هستیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم از هجده نفر از فعالان عرصه خبر که برگزیدگان جشنواره مطبوعاتی پیرامون حضرت معصومه(س) بودند تجلیل و تقدیر به عمل آمد./993/پ203/ن

ارسال نظرات