۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۷۹۹۳۴

تشرف یک بانوی اسکاتلندی به دین اسلام در آبادان

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) آبادان از تشرف یک بانوی اسکاتلندی به دین مبین اسلام در آستانه عید سعید فطر خبرداد.
لا اله الا الله، محمد رسول الله

حجت الاسلام عبدالله باوی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از مسلمان شدن یک بانوی اسکاتلندی در این شهرستان خبرداد و بیان داشت: این بانو معلم اسکاتلندی در آستانه عید سعید فطر در آبادان به دین اسلام مشرف شد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) آبادان با بیان این که نام این بانو جنیفر میشل است، اظهار داشت: این بانو معلم مقطع ابتدایی در کشور اسکاتلند و 32ساله سن دارد.

حجت الاسلام باوی همچنین تصریح کرد: این بانو پس از مطالعه و تحقیق در مورد دین مبین اسلام روز چهارشنبه 16 مرداد ماه در آستانه عید سعید فطر در حوزه علمیه امام صادق(ع) آبادان به دین اسلام مشرف شد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) آبادان با اشاره به ازدواج این بانو پس از مسلمان شدن ابراز داشت: این بانوی تازه مسلمان شده پس از ایمان آوردن به دین مبین اسلام با یکی از اهالی آبادان ازدواج کرد.

وی افزود: مهریه این عروس تازه مسلمان یک جلد قرآن کریم، آموزش احکام، عقاید دین به ویژه نماز، پنج سکه بهار آزادی و یک سفر زیارتی به مشهد است.

 حجت الاسلام باوی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: وی با جاری کردن ذکر «اشهد ان لااله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله و اشهد ان علی ولی الله» به دین مبین اسلام مشرف شد.

 وی بیان داشت: این بانوی مسیحی و تبعه کشور اسکاتلند که با توجه به پیروی اعضای خانواده خود از آیین مسیح، آگاهانه دین اسلام را برگزید.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) آبادان در پایان تأکید کرد: پس از تشرف این بانو به دین اسلام، وی خواستار پیروی از مذهب شیعه اثنی عشری شد و به ولایت امیرمومنان(ع) و امامت ائمه معصوم(ع) پس از پیامبر (ص) شهادت داد./9458/ت302/غ

ارسال نظرات