۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۷۹۹۳۸
رمضان امسال؛

150 مبلغ در اجرای طرح های تبلیغی آذربایجان غربی مشارکت کردند

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان در سالجاری تعداد 150 مبلغ و روحانی برای اجرای طرح های تبلیغی در سراسر استان ساماندهی شدند.
حجت الاسلام ارشاد، معاون تهذيب حوزه علميه آذربايجان غربي

حجت الاسلام حمید ارشاد، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: امسال تعداد 150 مبلغ و روحانی بومی و غیر بومی در سراسر استان برای اجرای طرح های تبلیغی، برگزاری مراسمات مختلف مذهبی و جلسات دینی برای حضور در مساجد، حسینیه ها و مجامع فرهنگی ساماندهی شدند.


وی ادامه داد: تعداد 40 نفر از مبلغین متاهل اعزامی از مرکز علمیه قم که بیشتر از روحانیان طرح هجرت از فعالیت های تحت نظارت معاونت تبلیغ و تهذیب حوزه  هستند، نیز برای اجرای طرح های تبلیغی با عنوان "پرسش های آسمانی" رمضان امسال در مرکز استان همراه با خانواده های خود اسکان داده شدند.


این مسؤول خاطرنشان کرد: روحانیان متاهل اعزامی از قم برای شرکت در طرح های تبلیغی استان که بیشتر در مرکز استان متمرکز بود، در مدرسه ای در خیابان ارشاد ارومیه همراه با خانواده های خود اسکان داده شدند.


حجت الاسلام ارشاد خاطرنشان کرد: این تعداد مبلغ اعزامی با حضور در ایستگاه های پرسش و پاسخ برپاشده در نقاط پرتردد شهر ارومیه از جمله تقاطع خیابان عطایی، ارتش و میدان ولایت فقیه در قالب طرح پرسش های آسمانی پاسخگوی سوالات شرعی و دینی شهروندان بودند.


وی همچنین به برگزاری نمایشگاه محصولات مذهبی و دینی همزمان با ماه مبارک رمضان با همت حوزه علمیه استان در محل پارک ائللر باغی ارومیه اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه که همه روزه از ساعت 22 شب برای بازدید خانواده ها دایر بود، ایستگاه های مختلف از جمله فروش محصولات مذهبی، پاسخگویی دینی و ایستگاه نقاشی کودکان و اجرای مسابقات مختلف قرآن و حدیث، روزانه پذیرای بیش از دو هزار نفر در ایام ماه ضیافت الهی بود.


معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه آذربایجان غربی در ادامه به اعزام مبلغان طرح هجرت بلند مدت به مناطق روستایی استان جهت تبلیغ و ترویج احکام دینی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 90 نفر از روحانیان طرح هجرت بلند مدت در قالب طرح استقرار بلند مدت در روستاها سراسر استان مستقر هستند./936/ت302/ب

ارسال نظرات