۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۷۹۹۴۵
بیستم مردادماه صورت می‌گیرد؛

سفر تبلیغی آیت‌الله مکارم شیرازی به مشهد مقدس

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید و استاد سطح عالی حوزه علمیه قم، بیستم مردادماه قم را به مقصد مشهد مقدس ترک خواهد کرد.
آيت الله مکارم شيرازي

ترابعلی دولتمند، مسؤول دفتر حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از سفر تبلیغی این مرجع تقلید همزمان با پایان ماه مبارک رمضان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: دروس خارج فقه حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی پس از بازگشت وی از سر گرفته می‌شود.

 

وی افزود: زیارت مرقد مطهر حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)،برگزاری مراسم و محافل معنوی دعا و نیایش و اقامه نماز جماعت و سخنرانی در حرم آن حضرت از برنامه‌های اصلی حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در مشهد است.

 

مسؤول دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی، دیدار با علما، طلاب و فضلای حوزه و اقشار مختلف مردم و بازدید از مراکز علمی و فرهنگی را از دیگر برنامه‌های تبلیغی این مرجع تقلید عنوان کرد که از یکشنبه بیستم مردادماه به مدت یک ماه صورت می‌گیرد.

 

گفتنی است، با توجه به حضور زائران و مجاوران فراوان در شهر مقدس مشهد و وجود بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحج علی بن موسی الرضا(ع) در این شهر، بیشتر سفر تبلیغی مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه در شهر مشهد صورت می‌گیرد./920/ت302/ی

ارسال نظرات