۱۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۱۸۰۰۵۲
آیت الله طبرسی:

فعالیت صلح آمیز هسته‌ای آبروی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری به فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشورمان اشاره کرد و با بیان این که این فناوری حیثیت و آبروی کشورمان است، ادامه داد: بهره مندی از انرژی صلح آمیز هسته ای حق مسلم ملت ایران است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های نماز عید فطر ساری، عید فطر را جشن و پیروزی رهایی از ناپاکی ها و کشتن منیت و کبر دانست و گفت: این عید سعید یکی از بزرگ ترین اعیاد همه مسلمانان جهان است.

 

وی با بیان این که مؤمنان پس از یک ماه روزه داری و عبادت به درگاه خداوند با شرکت در نماز عید سعید فطر عبادات خود را تکمیل می کنند، افزود: عید سعید فطر تکمیل کننده یک ماه روزه داری مؤمنان و انسان های با ایمان است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که انجام احکام الهی و واجبات دین مبین اسلام تنها به ماه مبارک رمضان نیست، ادامه داد: این اعمال باید در همه روزهای سال ادامه داشته باشد.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که دوری از منکر، ناپاکی، معصیت و ظلم به دیگران باید در غیر از ماه مبارک رمضان نیز مورد توجه قرار گیرد، افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی برای زدودن همه این ناپاکی ها از درون انسان بود.

 

امام جمعه ساری با بیان این که نماز عید فطر نمایشی از قدرت اجتماعی و سیاسی جامعه اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است، گفت: تجمع مؤمنان در نماز عید فطر تجمع مردم بر اساس عقیده واحد بر بنیان آموزه های قرآنی و اسلامی است.

 

امام جمعه ساری، عید سعید فطر را یکی از با شکوه ترین اعیاد مسلمانان جهاد دانست و با بیان این که این عید فرصت مناسبی برای تقویت وحدت و همدلی میان امت اسلامی است، گفت: مسلمانان باید از این عید برای تقرب و همدلی به یکدیگر بهره گیرند.

 

وی همچنین با تأکید بر این که زبان تهدید و تحریم علیه ملت ایران هیچ فایده ای نخواهد داشت، گفت: ملت بزرگ ایران 34 سال است که در برابر همه زورگویان عالم ایستاده است.

 

آیت الله طبرسی با اشاره حضور گسترده و حماسی ملت ایران در حماسه 24 خرداد امسال، گفت: این حضور بی نظیر پاسخ محکمی به دشمنان نظام بود.

 

وی همچنین به فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشورمان اشاره کرد و با بیان این که این فناوری حیثیت و آبروی کشورمان است، ادامه داد: بهره مندی از انرژی صلح آمیز هسته ای حق مسلم ملت ایران است.

 

آیت الله طبرسی، تفرقه و اختلاف را مهم ترین حربه دشمنان اسلام برای جدایی ملت های اسلامی از یکدیگر دانست و خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی ملت های مسلمان منطقه برای برپایی حکومت واحد اسلامی، استکبار جهانی را وحشت زده کرده است.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که همه سعی و تلاش دنیای استبکار، تضعیف جایگاه مسلمانان، ایجاد تفرقه در بین آنان و حفظ و حراست از رژیم جعلی اشغالکر قدس است، خاطرنشان کرد: امروز رژیم جعلی اسرائیل با وجود همه حمایت های آمریکا در ورطه نابودی قرار گرفته است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز ندای اسلام خواهی در همه دنیا به گوش می رسد، تصریح کرد: هیچ قدرتی یارای مقابله با قدرت لایزال الهی نخواهد بود./950/پ201/س

ارسال نظرات